Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Märkligt. Men lite skönt om det inte var du, jag fick känslan att du tröttnade och tog bort tråden.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Karamelldrottningen, jag hoppas du sparat trådarna du deletat så du kan läsa dem själv. Vissa saker du skrivit där är faktiskt viktigt att du kan gå tillbaka till och se hur du resonerat för att se förändringar du uppnått.
 
Karamelldrottningen, jag hoppas du sparat trådarna du deletat så du kan läsa dem själv. Vissa saker du skrivit där är faktiskt viktigt att du kan gå tillbaka till och se hur du resonerat för att se förändringar du uppnått.

Tyvärr försvinner dom ju helt när man raderat. Jag har själv fått ångra många raderingar 😕
 
Tyvärr försvinner dom ju helt när man raderat. Jag har själv fått ångra många raderingar 😕
Man kan ju kopiera och klistra in i typ word men jag misstänker att så inte skett :( Tyvärr tror jag att det hela handlar om att handla i affekt helt utan eftertanke, vilket inte är särskilt konstigt, men det kan ju vara smart att klippa och klistra medan man inte är urförbannad.
 
Karamelldrottningen, jag hoppas du sparat trådarna du deletat så du kan läsa dem själv. Vissa saker du skrivit där är faktiskt viktigt att du kan gå tillbaka till och se hur du resonerat för att se förändringar du uppnått.
Nej jag har inte sparat nånting men det gör inget. Skriver inget viktigt bara om livet, vad jag gör, känner och så
 
Man kan ju kopiera och klistra in i typ word men jag misstänker att så inte skett :( Tyvärr tror jag att det hela handlar om att handla i affekt helt utan eftertanke, vilket inte är särskilt konstigt, men det kan ju vara smart att klippa och klistra medan man inte är urförbannad.
Ja det är lite så jag är. Noll impulskontroll 🙈


Men jag skulle aldrig skada någon! Fast jag skrivit dumt här och jag fattar att folk reagerar men det är också skillnad på att skriva och att göra.
 
Nej jag har inte sparat nånting men det gör inget. Skriver inget viktigt bara om livet, vad jag gör, känner och så
Det är det du känner som kan vara bra att kunna gå tillbaka till och hur du resonerat. Det är ett sätt för dig att kunna se din resa, vilka fallgropar du ramlar ner i och liknande. Sånt kan hjälpa för att skaffa nya strategier för att inte hamna i samma situation igen och igen.
 
Egentligen har jag inget att klaga på. Är s jäkla bortskämd snarare och det gör det nästan ännu värre. Vet att det låter skevt. Men som att det ÄR så bra men att det är jag som förstör. Jag har ingen jag kan skylla på bara mig själv
 
Och sen när folk skrev det där om 112 blev jag asstressad och man börjar försöka luska ut vem jag är, vart jag bor osv. Jag fattar ju nu att det är av omtanke men fick ju panik liksom. Ska det komma ut till hela världen vem jag är det vill jag inte. Då är det bättre jag inget skriver. Finns kanske en anledning till att inga bilder på mig är publicerade. Jag vågar inte då måste jag ha en fasad även här och undvika att skriva om massor som jag skrivit om
 
Och sen när folk skrev det där om 112 blev jag asstressad och man börjar försöka luska ut vem jag är, vart jag bor osv. Jag fattar ju nu att det är av omtanke men fick ju panik liksom. Ska det komma ut till hela världen vem jag är det vill jag inte. Då är det bättre jag inget skriver. Finns kanske en anledning till att inga bilder på mig är publicerade. Jag vågar inte då måste jag ha en fasad även här och undvika att skriva om massor som jag skrivit om
Kan förstå paniken, men inser du varför folk reagerade? Det du skrev var väldigt oroande.
 
Det vore värre om ingen reagerade på vad du skriver. Att du vill honom illa och att han egentligen skulle varit död är riktigt allvarligt att skriva. Även om du kanske inte är en fara för honom, vad vet vi så är ditt beteende en fara för dig själv. Att agera när folk uttrycker sig över gränsen är viktigt.
 
Ja det är lite så jag är. Noll impulskontroll 🙈


Men jag skulle aldrig skada någon! Fast jag skrivit dumt här och jag fattar att folk reagerar men det är också skillnad på att skriva och att göra.
Det var inte bara orden och vad du skrev som jag (och förmodligen också andra) reagerade på, utan också SÄTTET du skrev på. Dina formuleringar igår var, för att var helt ärlig, väldigt läskiga och högst oroande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 321
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 893
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp