Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok fy fan överlägsen. Tror han äger forumet. Viket han iofs gör.
Svar
6
· Visningar
1 644
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 795
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 047
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Just nu mår jag bra. Värmen och lugnet sliprar. Den varmaste av känslor. Så oemotståndlig. Packar och tänker. Stannar upp. Funderar...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 634
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Har kommit fram till några insikter. Detta skriver jag inte för någon annans skull än min. Jag har lovat mig själv att aldrig mer...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
19 208
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag har hittills en nykter vecka och så ska den få fortsätta. Jag såg att flera var oroliga för mig och det vill jag absolut inte att...
30 31 32
Svar
620
· Visningar
58 767
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där. Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller...
80 81 82
Svar
1 623
· Visningar
104 637
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag blir jävligt irriterad när vissa hetsar till förbannelse. Alltså skärp ER! Förbannad rent av. Riktigt dålig stil. Jag får inte...
Svar
0
· Visningar
1 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp