Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
22500192_1931009873890824_3937360957361094656_n.jpg

Need I say more? ;) :D

Fast skogspromenaden i sig var också trevlig, med min nya kompis och hennes pojkvän (han var en väldigt bra svamphund :rofl:).
 
Eller snarare kanske gårdagskvällens bästa? :D
Fulsittning med "min" studentförening. Då det var i skolans pub (läs: 15 min hem) stannade jag längre än jag någonsin gjort på dylika event: Enda tills 00. Därtill vågade jag för första gången släppa loss och dansa mer. "Tragikomiskt" nog har jag 0 känsla för takt/tempo i musik, trots att jag är dressyrryttare. :rofl:
Men iaf. Jag vågade verkligen ta ut svängarna och dansa mera - vilket faktiskt var jättekul! Man måste inte vara nästa Let's Dance stjärna för att dansa med sina kompisar! :up: Det blev också något av ett "kramkalas" med två av de killar jag kommit allra närmast; tillika två rätt så storväxta herrar i 20-25 års åldern och 195 cm-klassen. Och för första gången kände jag mig verkligen trygg när killar (speciellt sådana som är 30+ cm längre än mig!) kramade om mig. Missförstå mig rätt, jag gillar både att ge och få kramar, jag har ingenting emot att krama tjejer och har även sedan min tid på högskolan lärt mig att uppskatta "korta kompiskramar" av killar väldigt mycket. :up: Men detta med dessa killar var inte bara några "korta kompiskramar", detta var verkligen att vi stod och höll om varandra länge - säkert i flera minuter åt gången. Och alltså, jag kände mig verkligen trygg och lugn, det kändes verkligen "mysigt". En känsla, i dessa sammanhang, jag aldrig känt tidigare. :love:
 
Det har väl inte hänt precis idag men jag är så glad att jag hittat en vän som jag bondat så himla bra med. Hon har funnits i periferin ett tag men nu har vi verkligen funnit varandra och blivit så himla tajta.
Vi förstår varandra, kan umgås i tystnad, något som är så himla skönt.
Jag kan kan vara mig själv utan att bara uppfattas som konstig eller bara en underhållande skrattmaskin.
 
Gårdagens bästa var att grannen farbror Gunnar knackade på och undrade om vi skulel koppla ur pumpen vid bäcken inför vintern.

Han är gammal röris och hade en av traktens största firmor förr. Förrförra ägaren till huset var hans kompis (ocksåmed rörfirma) och hela installatinen med pump och ledningar var han med och fixade. Så han fortsätter sköta om det även när jag bor här. :heart
 
Dagens bästa var telefonmötet inför kommande Ghs. Gruppchefen har en fantastisk plan för hur vi "nya" ledare från EM ska få roller under Ghs. Hon lyckades verkligen dela upp så vi alla får våra favorituppgifter! Är så taggad på mitt uppdrag och längtar till allt är spikat med organisationen så jag kan börja mitt arbete! :D :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 019
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp