Bukefalos 28 år!

Dags för maskerad..

sallysen

Trådstartare
Jag och en kompis ska vara med på maskerad under en tävling som heter Hästrally. Rallyt kommer avslutas med maskerad och vi kommer därför inte rida länge i utstyrseln... Men, nu är frågan. Vad fanken ska vi klä ut oss till? Vill helst inte vara de vanliga, såsom riddare, pirat lr indian. Vi har tänkt att klä ut både oss själv och hästen, då de blir bra mycke roligare.
Vi har båda mörkbruna halvblod..
Tips tack
 
Sv: Dags för maskerad..

Jag var utklädd till militär en gång, lånade min pappas gamla kläder från lumpen och sydde en militärgrön mössa till hästen, köpte ett schabrak och benlindor i samma färg. Målade mitt ansikte och så var vi kamouflerade ;) min häst är också mörkbrun utan tecken så det blev en hit :) Man kan säkert utveckla det mer än vad jag gjorde då förstås :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hej! Jag ska på en möhippa där vi ska klä oss till någonting på vår bokstav. Jag behöver därför hitta en maskeradutklädnad på bokstaven...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 723
Senast: cirkus
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 350
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 877
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp