Datorn gör som den vill, vad kan vara felet?

Saybia

Trådstartare
Jag har fått ett ganska irriterande problem på min dator, det är så att när jag är ute på internet och ska öppna en ny sida, klickar på en länk t.ex så står det ju under menyfältet högst upp "Ansluter: http://www.sidanjagvilltill.se/13456..." men detta fält börjar ibland flimra/blinka jätte snabbt och ingenting händer, det går inte att gå i adressfältet och försöka byta sida för det är som att sidan är "låst".
Det enda som hjälper är att trycka bort hela sidan och börja om på nytt. Jag måste då gå i start-menyn för att hitta mitt internet och på väg dit är det som att datorn trycker av sig självt på allt jag passerar, den kan öppna Mina dokument, Inställningar, Sök och en massa annat. Alltid så lyckas den träffa Avsluta också så då stängs datorn av. Detta är mycket irriterande och jag undrar vad jag ska göra för att få datorn att sluta bete sig såhär, nåt måste ju vara galet?? :confused:
 
Sv: Datorn gör som den vill, vad kan vara felet?

Rengör din return-tangent :devil:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
627
IT & mobiler På senare tid har min dator börjat klydda. Jag misstänker att det är hårdvaruproblem, och jag hoppas att vi har några datorbyggare här...
Svar
17
· Visningar
1 892
IT & mobiler Helt plötsligt har min dator börjat gå såååå segt och jag som vill att det ska "gå undan" håller på att bli knäpp :angel: Som ett...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: FannyN
·
IT & mobiler -Virusprogramet stänger av sig titt som tätt, har McAffe och det håller sig tills 3 dagar senare då datorn inte hittar programet...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp