Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan säkert ha med nätdejting att göra. Men också med icke-straighthet att göra. Att upptäcker man sin identitet som queer, så är det lättare att även upptäcka andra identiteter. Min teori.
Låter rimligt.

Fast... när jag tänker efter, varför skulle man upptäcka andra identiteter? Eller handlar det om att man inte riktigt vet utan provar sig fram?

Jag ber om ursäkt i förväg ifall jag är plump och fördomsfull. Jag menar inget illa, men man kan ju göra illa oavsett.
 
Låter rimligt.

Fast... när jag tänker efter, varför skulle man upptäcka andra identiteter? Eller handlar det om att man inte riktigt vet utan provar sig fram?

Jag ber om ursäkt i förväg ifall jag är plump och fördomsfull. Jag menar inget illa, men man kan ju göra illa oavsett.
Jag vet inte faktiskt. Bara min bittra teori. 😅
 
Jag kikade på fb dating och det var rätt många som gillat mig sedan jag var inne sist (ett bra tag sen med andra ord). Det var väldigt många som var utlänningar. Vad kan det bero på att de är så överrepresenterade där?
 
Jag kikade på fb dating och det var rätt många som gillat mig sedan jag var inne sist (ett bra tag sen med andra ord). Det var väldigt många som var utlänningar. Vad kan det bero på att de är så överrepresenterade där?
Nu var det något år sedan jag testade men det var väldigt många fejkprofiler, utländska.
 
Jag noterar inte något som signalerar fejk. Känns konstigt om bara det faktum att man har utländskt påbrå skulle signalera fejk.
Nej, inte att de var utländska gjorde automatiskt att de var fejk! Men jag tror nästan alla utländska gillningar jag fick, faktiskt var fejk.
 
Tycker inte det låter orimligt och känner att jag kan toppa din kravlista :o Fast jag inte dejtar (ännu?) så har jag ändå en kravlista :angel: Vill inte ha någon med fetischer/BDSM-intresse eller dylikt, han ska vara barnfri, absolut inte spela dator- eller TV-spel, ingen som dricker alkohol och absolut inte en rökare, ingen som är polyamorös eller dylikt :angel: Kommer ju bli en baggis :D

Låter fullt rimligt tycker jag 😁
Ta några öl med kompisar är okej för mig och spela tv-spel när jag jobbar, men istället kan jag lägga till inga djur, tatuerad, skägg, lyssna på rockmusik, inte gilla att resa osv osv.
Listan blir dessvärre bara längre ju äldre jag blir 🙃
 
Låter fullt rimligt tycker jag 😁
Ta några öl med kompisar är okej för mig och spela tv-spel när jag jobbar, men istället kan jag lägga till inga djur, tatuerad, skägg, lyssna på rockmusik, inte gilla att resa osv osv.
Listan blir dessvärre bara längre ju äldre jag blir 🙃
Minus skägg så har även jag de kraven :D Är dock inte så knusslig med att de ska ha tatueringar. Har varit med så många heltatuerade nu att jag är lite mätt på det. I regel har de alla haft jäkligt kasst självförtroende, vet inte om det hänger ihop på något sätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: sthu
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Kristall10
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
412
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp