DejtingtrÄden del 37

Min dejt med kollegan var amazing 😍
Han Ă€r sĂ„ himla fin, lyhörd, ödmjuk, söt och helt fantastisk 😍
Vi har haft en sĂ€ himla bra kvĂ€ll. Jag tycker verkligen om honom och jag har aldrig trĂ€ffat nĂ„gon som sĂ„ tydligt uttryckt att han Ă€r sĂ„ glad över att fĂ„ trĂ€ffa mig 😁
 
TrĂ€ffade pĂ„ E (fd FWB) utanför jobbet igĂ„r. Det har inte hĂ€nt förr. Men det var fint att ses och kramas lite. Kollegorna som var mer blev alldeles fnissiga đŸ„°đŸ˜‚

4s/H hĂ€vdar att det ska ske stora förĂ€ndringar. Jag hĂ„ller inte andan om vi sĂ€ger sĂ„ 😅 Men frustrationen Ă€r bra, jag har börjat trĂ€na och övervĂ€ger en runstreak đŸ˜±
 
Han berÀttade att han kollat pÄ mig lÀnge men aldrig vÄgat prata med mig.
"Jag ser bra ut och alla gillar mig, varför skulle jag vara intresserad av honom?"
Det kan jag relatera till, jag Àr introvert och blyg precis som honom Àven om det inte mÀrks pÄ jobbet dÀr jag pratar med alla, Àr vÀldigt intensiv och glad.
Sen kommer jag hem och vill inte prata med nĂ„gon 😆
Jag gillar att vi Ă€r sĂ„ himla lika pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt samtidigt som vi har egna intressen. Han Ă€r dessutom vĂ€ldigt glad och skrattar mycket 😍
 
4s bjöd pÄ lite pausunderhÄllning. Bra motivation till att jobba övertiden jag Àr erbjuden, halvering av avstÄndet underlÀttar lite grann. Och ingen rÀknar tiden jag Àr pÄ kontoret (skriver sjÀlvklart bara upp den faktiska arbetade tiden).
 

Liknande trÄdar

Relationer För att det Àr kul med uppdateringar och diskussioner Àven om man inte lÀngre kvalar in i dejtingtrÄden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 430
KlÀder & Bli fin GÄr det och hur? Jag gissar att det inte bara Àr att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. GÄr...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: Badger
·
Kropp & SjĂ€l Äntligen har jag provat hĂ„rdtvĂ„lsschampo och jag Ă€r frĂ€lst, det löddrar supermycket och hĂ„rbottnen Ă€r betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
543
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att fÄ veckorna att flyta pÄ smidigt sÄ söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
765
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp