Dejtingtråden del 37

Har varit med om ett väldigt otippat möte, en gammal klasskompis, som jag inte träffat sen skolan ~ 25 år sen, i en stad där ingen av oss bor. Vi umgicks inte då vi gick i samma klass, men hade fantastiskt trevliga samtal nu när vi sågs, i princip hela kvällen. Avslutade med att han sa att det var superkul att träffas och att jag väldigt gärna får höra av mig om jag befinner mig i staden där han bor nu nån gång framöver.

Vet att det finns ett tillfälle nästa månad där vi kan ses igen under liknande (väldigt ”casual”) omständigheter som senast och jag känner mig förvånansvärt sugen. Det är ju liksom såhär jag vill träffa folk, för det känns så mycket mer kravlöst än via dejtingappar!

Det negativa är att vi bor väldigt långt ifrån varandra. Ja och så rent krasst vet jag ju inte om det finns nåt som helst eventuellt intresse från hans sida heller, då. 😅

Go for it (träffas igen alltså). Det blir ju allra minst ett möte med en schysst människa och det är ju alltid trevligt. Visar det sig att han kanske också är öppen för något mer är det ju bara en bonus.
 
Endel har jag pratat med i telefon och vissa inte. Jag är inte jätteglad i det men med vissa har de varit roligt.
Han amerikanen t.ex va ju helkul o jag skratta så ja fick ont i magen.
Sen synd han blev väldigt gränslös när vi prata sex.
 
Go for it (träffas igen alltså). Det blir ju allra minst ett möte med en schysst människa och det är ju alltid trevligt. Visar det sig att han kanske också är öppen för något mer är det ju bara en bonus.
Ja, jag tänker lite så också. Det som är så galet skönt att träffa folk på det sättet - det finns inga baktankar och man hinner känna efter i sin egen takt utan att nåt blir framstressat. :)

Sen är väl risken överhängande att jag innan dess kommer på att jag inte är sugen på att dejta alls, alternativt att avståndet gör det för krångligt så det inte är värt att ens tänka tanken. 😅
 
Den söte kom hit idag och stannade i 6 timmar. Jag pallar inte att umgås med någon i 6 timmar, möjligtvis med någon av mina bästa vänner där jag kan ligga i soffan med mobilen i tre timmar 😅
Så ja, man kan väl säga att jag fick från, vilken fantastisk människa till jag vill aldrig mer se den här personen 🤯
Men vi kommer inte ens ses på jobbet de närmaste dagarna och han är inte den som gillar att skriva så det kanske ändras om jag får lite distans.
 
Den söte kom hit idag och stannade i 6 timmar. Jag pallar inte att umgås med någon i 6 timmar, möjligtvis med någon av mina bästa vänner där jag kan ligga i soffan med mobilen i tre timmar 😅
Så ja, man kan väl säga att jag fick från, vilken fantastisk människa till jag vill aldrig mer se den här personen 🤯
Men vi kommer inte ens ses på jobbet de närmaste dagarna och han är inte den som gillar att skriva så det kanske ändras om jag får lite distans.
Lite vågat att anta att man kan stanna hela dagen. :)
 
Jag o S håller på och planerar för semesterresa i sommar. Roadtrip till Frankrike. :D
Vi klarade 3-4 dar i Göteborg i somras så en vecka sådär i Frankrike med besök i bla. Paris några dagar ska väl klaras av det med. 😅.
Så jag oroar mig redan för vad jag ska packa i klädväg (Mao inte överpacka som vanligt.) och han funderar på vilken bil som blir bäst. Praktiskt med mer utrymme eller mer flashigt o trångt. 😂

Konstigt hur huvudet funkar. Ena stunden får jag för mig att nej det här funkar inte. Varför vill han umgås med mig osv? Till att jag får sms senare på dagen som säger något annat. Och med det känns allt bra igen. Blir så trött på min hjärna som ska ställa till det.🙃
 
Bromsa mitt tempo går svinbra 😆
Jobbade igår och pep om att jag var sliten, mina kollegor, "no shit Sherlock 🙄"
Dåligt med folk också så jag fick slita hund hela dagen 😅
Sov en timme i soffan efter jobbet, sen cykla till stallet, mocka, rida, hem, duscha, hetsäta och iväg och träffa en kompis. Kom hem halv tolv 😆
Men ledig idag så jag sov faktiskt 7 timmar. Städa lite, stallet igen, rida, hem, hämta transporten, köra och tvätta den, lämna den vid stallet, byta bil, köpa blommor, städa balkongen, plantera och sen göra sig iordning för valborgsfirande, valde bort att äta, det gör jag kanske sen, drack en monster istället 🙃
Passar på att skriva nu när jag sitter i bilen.
Men för att återgå till dejting då. Ska ut och vandra med den söta i morgon. Inte planerat men han ville följa med. Han vill gärna hänga hela dagen, jag ska träna hoppning på eftermiddagen så får väl se hur pepp han är på det 😆
Sen jobb och stall två dagar innan det återigen är en fullbokad helg 🤸‍♀️
 
Bromsa mitt tempo går svinbra 😆
Jobbade igår och pep om att jag var sliten, mina kollegor, "no shit Sherlock 🙄"
Dåligt med folk också så jag fick slita hund hela dagen 😅
Sov en timme i soffan efter jobbet, sen cykla till stallet, mocka, rida, hem, duscha, hetsäta och iväg och träffa en kompis. Kom hem halv tolv 😆
Men ledig idag så jag sov faktiskt 7 timmar. Städa lite, stallet igen, rida, hem, hämta transporten, köra och tvätta den, lämna den vid stallet, byta bil, köpa blommor, städa balkongen, plantera och sen göra sig iordning för valborgsfirande, valde bort att äta, det gör jag kanske sen, drack en monster istället 🙃
Passar på att skriva nu när jag sitter i bilen.
Men för att återgå till dejting då. Ska ut och vandra med den söta i morgon. Inte planerat men han ville följa med. Han vill gärna hänga hela dagen, jag ska träna hoppning på eftermiddagen så får väl se hur pepp han är på det 😆
Sen jobb och stall två dagar innan det återigen är en fullbokad helg 🤸‍♀️
Jösses vilket tempo. Fullt ös medvetslös som det brukar heta.

Btw har du lust att pm:a mig om vad katterna har för instagram?
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 873
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
434
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
720
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
589
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp