Bukefalos 28 år!

Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland är jag understimulerad, ok?
Det kan också ha berott på att jag blev uppkäkad i ulvleken. :p

Men det är väl fan inte vårt fel att du är så klantig :p Är det det som det går ut på alla ulvlekar? Att inte bli uppäten.. har aldrig fattat vad det går ut på.

Och innan det kommer någon dryg kommentar så tänker jag påminna dig om att det var inte så längesedan som du inte heller fattade de där ulvlekarna, så det så! :sneaky:
 
Men det är väl fan inte vårt fel att du är så klantig :p Är det det som det går ut på alla ulvlekar? Att inte bli uppäten.. har aldrig fattat vad det går ut på.

Och innan det kommer någon dryg kommentar så tänker jag påminna dig om att det var inte så längesedan som du inte heller fattade de där ulvlekarna, så det så! :sneaky:
Vadå klantig?!? :mad: Jag styr inte över käken. :angel:
 
Vaddå antingen röstas man död eller väljs ut och dör? Vad är lynch?
Lynch är när man röstas ut och det sker oftast med deadline på kvällen. Sen under natten bestämmer ulvarna vem de vill käka upp och det avslöjas oftast morgonen efter. I den pågående leken kl 1 på natten.
 
lynch?
Lynch är när man röstas ut och det sker oftast med deadline på kvällen. Sen under natten bestämmer ulvarna vem de vill käka upp och det avslöjas oftast morgonen efter. I den pågående leken kl 1 på natten.

Ja men vafan oavsett så dör man ju och får inte vara med längre...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
854
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
397
Senast: Pilot
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 556
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 908
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp