Bukefalos 28 år!

Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
prata om allt möjligt så länge man hävdar att man är fälttävlansryttare? :idea:

Eller wanna-be fälttävlansryttare. Jag är ju här. :p

Det är faktiskt väldigt synd om mig just nu för jag har fått ebola. Eller, det kan vara digerdöden också. Någon påstod dock att det var en s k manlig förkylning så ni fattar ju att det är riktigt jävla illa. :eek:
 
Eller wanna-be fälttävlansryttare. Jag är ju här. :p

Det är faktiskt väldigt synd om mig just nu för jag har fått ebola. Eller, det kan vara digerdöden också. Någon påstod dock att det var en s k manlig förkylning så ni fattar ju att det är riktigt jävla illa. :eek:

Jag brukar egentligen titulera mig distansryttare, så jag vet egentligen inte vad jag gör här inne. :o
 
Eller wanna-be fälttävlansryttare. Jag är ju här. :p

Det är faktiskt väldigt synd om mig just nu för jag har fått ebola. Eller, det kan vara digerdöden också. Någon påstod dock att det var en s k manlig förkylning så ni fattar ju att det är riktigt jävla illa. :eek:

Jag är ju också här, tur för oss att vi har en rutinerad tränare som förbarmar sig över oss ;) Tycker vi lyckas rätt bra ändå med att träna iaf hahaha.

Bara det lilla kruxet att jag lär vara invalid hela våren... funderar på om man kanske skulle sluta äta smärtstillande så att man inte får lika mycket ridsug? :p Börjar hamna rätt långt ifrån fälttävlan... senaste ridpasset: bettlöst och barbacka i skritt, något måste man göra för att skapa lite spänning i dessa "invalido-ridpass".
 
Haha!! Ni är för roliga! I de andra forumen blir de så sura om någon råkar komma från ämnet, här håller vi oss nog inte till ämnet i en enda tråd:angel: Så det uppmuntras med att bara ha en tråd istället:up::D
Fast jag är ju förtidspensionerad FT-ryttare så jag hör ju egentligen inte heller hemma här:p
 
Men @Habina! HUR kan du nånsin få för dig att @fio är god??????:sneaky:

Den ENDA tråden är en bra tråd tycker jag, blir totalt förvirrande för oss gamlingar att behöva klicka så många ggr för att hitta nån att tjattra med. Kolla på @fio, hon virrar ju omkring i total förvirring o hittar snart inte hit utan blindkäpp....


@Habina en av de få vettiga personen på detta forumet för tillfället :laugh:
:laugh:
 
Har den startat nått innan? Du ville ju ha en ft häst, eller?
Den har aldrig sett ett terränghinder i sitt liv! :p

Nej, tanken var inte fälttävlan i första hand men Åke är en sån hjälte att han nog skulle kunna funka utmärkt. :)
 
Den har aldrig sett ett terränghinder i sitt liv! :p?

Nej, tanken var inte fälttävlan i första hand men Åke är en sån hjälte att han nog skulle kunna funka utmärkt. :)

ok, jag fattade det som att du sålde Mons för att han var ren hopphäst.?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Pilot
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 833
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 506
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp