Bukefalos 28 år!

Den stora julklappsrimstråden

Tekoppar med schäferhundar på som ska ges till min uppfödare bara för att de varit så fantastiska och hjälpt mig med alla bitar i mitt hunderi?
Kenneln heter Trönderjycken och avsändare är Jackie och Valkyria.
 
Vi vill med denna dig tacka
Så att du alltid tänker på oss när du äter din frukostmacka
Och häller din varma dryck häri
God jul från Valkyria och Jackie

@toughcookie
Fast jag tror det går att göra bättre rim :D
 
Puttar upp denna lite är det ingen mer som har köpt nåt de vill ha rimmat på? Jag älskar att rimma och leka med ord och mina egna saker har jag redan rimmat på.
 
Puttar upp denna lite är det ingen mer som har köpt nåt de vill ha rimmat på? Jag älskar att rimma och leka med ord och mina egna saker har jag redan rimmat på.

Du kan få hjälpa mig!
Gjort en egen receptbok till en god vän som snart flyttar hemifrån.

Nya badshorts till min pappa som ska resa bort över jul. Han har alltid så fula, pinsamma badshorts så kände att han behövde nya.
Även köpt en fin rutig, flanellskjorta till honom så att han kan klä sig snyggt :p

En kompis ska få ullsockor att ha i stövlarna under jakten (hon fryser!) samt en snygg ljusslinga till hennes lägenhet och en nyckelring med en emoji på (den som har hjärtan som ögon).
 
Du kan få hjälpa mig!
Gjort en egen receptbok till en god vän som snart flyttar hemifrån.

Nya badshorts till min pappa som ska resa bort över jul. Han har alltid så fula, pinsamma badshorts så kände att han behövde nya.
Även köpt en fin rutig, flanellskjorta till honom så att han kan klä sig snyggt :p

Kul! Ska klura lite på varje sak och återkommer.
 
Någon som vill prova att rimma på lite smågrejer:

Kaffe (till en som hinkar stoora mängder)

Ekologiska snapsar

Tumvantar

En pizzaplåt
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
782
Senast: julgrisen
·
Hemmet Har en drygt 1 år gammal Tarkett våtrumsmatta i badrummet. Katten gillar golvvärmen och jag har därför satt en kattbädd under kommoden...
Svar
5
· Visningar
618
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp