Bukefalos 28 år!

Deppiga låtar

Skorpion76

Trådstartare
Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt.
www.youtube.com/watch?v=KCgJXuOqTYY
Det är samma sak med denna:
www.youtube.com/watch?v=vxzXoWvm46M
Den här också!
www.youtube.com/watch?v=aaboRPhAi-s
Här kommer en till:
www.solstollarna.se/texter_att_sl?
Här kommer ytterligare en:
www.youtube.com/watch?v=Z5zJg6BKP84

När jag hör någon av dessa låtar rinner tårarna utan att jag riktigt förstår varför. Kanske är jag extra känslig eller något sådant.
 
Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt.
www.youtube.com/watch?v=KCgJXuOqTYY
Det är samma sak med denna:
www.youtube.com/watch?v=vxzXoWvm46M
Den här också!
www.youtube.com/watch?v=aaboRPhAi-s
Här kommer en till:
www.solstollarna.se/texter_att_sl?
Här kommer ytterligare en:
www.youtube.com/watch?v=Z5zJg6BKP84

När jag hör någon av dessa låtar rinner tårarna utan att jag riktigt förstår varför. Kanske är jag extra känslig eller något sådant.

Om du klistrar in länkarna där jag ringat in här så ser folk dina klipp direkt i inlägget.

tVtgc6v.jpg
 
Den var fin!

Eftersom Sailing var 70-tal var jag tvungen att gräva fram en annan monsterhit från den tiden. Fast idag låter den som en riktig kalkon - med TVÅ tonartshöjningar. :D

 
Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt.
www.youtube.com/watch?v=KCgJXuOqTYY
Det är samma sak med denna:
www.youtube.com/watch?v=vxzXoWvm46M
Den här också!
www.youtube.com/watch?v=aaboRPhAi-s
Här kommer en till:
www.solstollarna.se/texter_att_sl?
Här kommer ytterligare en:
www.youtube.com/watch?v=Z5zJg6BKP84

När jag hör någon av dessa låtar rinner tårarna utan att jag riktigt förstår varför. Kanske är jag extra känslig eller något sådant.
Rod Stewarts Sailing spelade vi på min mammas begravning. Jag gråter också då jag hör den...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 552
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 294
Senast: Soapbubble
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp