Bukefalos 28 år!

"Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

hmm...undrar var den resväskan finns :angel:
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Den dagen någon kommer hit med en väska med 15 miljoner euro - då är min häst också såld :D

Galet att sådana summor faktiskt KAN vara realistiska för en del hästar/hästägare, man blir ju nästan mörkrädd!
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Tänk å köpa Totilas för att komma med honom på mina nybörjarlektioner på ridskolan!
Jag hade ägt! :P
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Jag tror snarare att du hade åkt av ;)

Ju finare häst, desto mer ryttare krävs. :D




Jag skulle aldrig våga sitta på en sådan häst :eek: på tok för fin för att jag ska förstöra den.
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Herregud, är jag efterbliven eller? Vad är Totilas för häst? och vrf är han så berömd?
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

världsrekord i dressyr typ ;)

youtube:a honom...
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Jag är så kär i den hästen :D
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Hade jag haft den resväskan skulle jag köpt en annan häst...! Trots sitt fantastiska rörelsemönster tycker jag att Totilas är ful. :o
 
Sv: "Det är ett nöje att äga en häst som Totilas"

Jag tycker han rör sig bra men de va någon som hade tagit upp diskussionen om att han är
överledad (tror det står i nyaste ridsport). Men jag skulle ju inte ta han till mitt sto bara
för jag tycker han rör sig bra.
Min hästs uppfödare har en egen avkomma som är lite överledad
och hon får ta ut kiropraktorn med jämmna mellanrum för att rätta till höften på henne, då hästens pappa inte är överledad.
Och som sagt skulle nån stå med ofattbart mkt pengar o skulle vilja köpa min häst skulle jag
nog sälja henne OM jag vet att hon skulle få de bra!!!

Och ja de e jätte svårt o rida riktigt väl utbildade hästar när man inte är jätte duktig själv.
Jag måste bara skryta lite, skryta o skryta de e ju faktiskt sant o kul var det!
Jag ridit Martini två ggr (En av Jan Brinks hästar), jag hade praktik där o skulle
missa ridning i skolan därav förklaring till att jag red där) och visst jag är väl "mellan" bra om ens de, dvs tävlat mammas
häst i lätt A (dressyr) och kommit i mitten (då alla som tävlar dressyr vet att max antalet är 40 starter/klass)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter att ha dragit Totilas tidigare ägare, holländaren Kees Visser, inför rätta står det nu klart att Paul Schockemöhle har exklusiv...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 327
Senast: jemeni
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 663
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp