Bukefalos 28 år!

Det här blev lite konstigt med bilden

Shaggy

Trådstartare
I den här tråden så ligger bilden som spoiler trots det så syns den på forumsidan. Borde inte en spoiler dölja den även där?
 
Tyvärr är det nog svårt att ordna det, som det ser ut just nu tas den första bifogade bilden från trådens första inlägg och visas i tråden, i listan med trådar.

Den kollar inte på hur den postats i själva inlägget.

Jag tycker funktionen är rätt trevlig och just nu är det lite svårt att komma runt "problemet" utan att helt ta bort funktionen.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det är en väldigt bra funktion, men inlägg som citerar ignorerade inlägg syns och blir väldigt irriterande i läsflödet. Borde inte även...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 732
Senast: Sonic76
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Jag köpte en LG med oled-skärm för ett tag sen, den hade stått som demo. Såg inget konstigt på den i början, men när streamingtjänsten...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har ont i fotlederna. De är svullna, så de inre fotknölarna inte syns ordentligt, trots stödstrumpor. Ömt som ett blåmärke. Värst på...
Svar
2
· Visningar
178
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp