Diagram i excel..

Leoni

Trådstartare
Någon som är duktig på det här. Söker ett diagram där en stapel måste vara fast och att man sen fyller i siffror som rör sig mot detta på. Tänk faktiska siffror mot prognos. Jag vet inte ens vad det heter det jag letar efter men känns som det måste finnas.. Och här får man ju oftast svar på allt så jag håller tummarna...
 
Jag förstår inte exakt hur du menar men ska försöka hitta någonstans att slänga upp ett par exempel..
Så får du förklara lite bättre.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
804
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
782
Senast: Rosett
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp