Diagram i excel..

Leoni

Trådstartare
Någon som är duktig på det här. Söker ett diagram där en stapel måste vara fast och att man sen fyller i siffror som rör sig mot detta på. Tänk faktiska siffror mot prognos. Jag vet inte ens vad det heter det jag letar efter men känns som det måste finnas.. Och här får man ju oftast svar på allt så jag håller tummarna...
 
Jag förstår inte exakt hur du menar men ska försöka hitta någonstans att slänga upp ett par exempel..
Så får du förklara lite bättre.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: miumiu
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 981
Senast: Habina
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
884
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp