Din bästa Buketråd?

Några extra minnesvärda trådar:
Den när två, då tonåriga, användare, köpte häst tillsammans. Oj vilka intriger :D:D Det dröjde inte länge innan den ena fick köpa ut den andra för att de helt enkelt blivit för osams. Allt inför öppen ridå här på Buke förstås!
Åh, Sucy och Sezza. :love: Det var en sanslös bukehöjdare. Först tråden "Vi planerar att köpa häst ihop, vad tror ni om det?"

ALLA avrådde. Så de köpte hästen :D

Och sedan gick det bannemej inte många veckor innan det dök upp trådar som ungefär "Tycker ni att man kan ge kraft på kvällen? DEN ANDRA HÄSTÄGAREN PÅSTÅR DET! :eek::mad:" Eller som: "DEN ANDRA HÄSTÄGAREN hänger inte upp tränset i sadelkammaren, vad ska jag göra?"

Och väldigt snart efter det har jag för mig att Sezza köpte ut Sucy :D
 
Tycker du? :angel:

Ärligt talat så var den rätt intressant. Jag läste en gång en bok av Marian Keyes och det var rätt fascinerande att se hur en Keyesroman rullade upp sig på forumet.
Jag har läst två Marian Keyes, en bra och en dålig. Och du kan ha rätt där, bondetråden var som den dåliga. :D
 
Cirkusen kring Babyboom var rolig också. @prinsessfeminist och en bukefalist till reggade sig där och ställde till jordens jävla bråk om nappflaskor. Vilket fick admin där att lägga ut de bådas PM-växling offentligt för att visa att de kuppat mot forumet innan de blev bannade. (Har för mig att det var såhär det var)
 
Jag har läst två Marian Keyes, en bra och en dålig. Och du kan ha rätt där, bondetråden var som den dåliga. :D

Jamen gud - bondetråden!
Jag var helt övertygad om att det var en trolltråd mest hela tiden. Fast det kanske den inte var? Den var fullkomligt bisarr men ganska roande - nästan som när man inte kan sluta titta på en pinsam TVserie (ha ha nu minns jag vad användaren hette också)

I övrigt så har citron-tråden och poppinellas adoptionstråd berört mig allra mest.
Självklart blev jag oerhört berörd av både Enya och Ninnururs trådar när de blev ensamma. För att inte tala om Texaz tråd när sonen gick bort - jag minns så väl att hon skrivit en tråd innan i förtvivlan om en son som hade bekymmer.
 
Jamen gud - bondetråden!
Jag var helt övertygad om att det var en trolltråd mest hela tiden. Fast det kanske den inte var? Den var fullkomligt bisarr men ganska roande - nästan som när man inte kan sluta titta på en pinsam TVserie (ha ha nu minns jag vad användaren hette också)

Fullkomligt bisarr var ordet! :up:

@Philosophia - vad var det du tyckte var intressant, förresten?
 
Jag har för mig att hon hade annan stavning först men bytte till den du skriver efter den där pinsamma hästhistorien. Fast jag tänkte vara lite diskret med det :angel:
Haha och in kommer foten-i-munnen-niphredil och outar henne. Sorry! :D
 
Foten i munnen indeed! :up:

Sucy var för övrigt rolig. Under sin bukekarriär tror jag inte att hon skapade en enda tråd som det inte blev världskrig i. :D

Men du som kommer ihåg allt (en bläckfisk glömmer aldrig) vad hette blondinen? Hon som var gift med nån lammtyp och hade en gräslig mor. Hon pluggade! Hängde här samtidigt som Kat
 
Hej @tanten :)

Det är så här att min mormor hade bröstcancer vilket hon har tyckt är så jobbigt att jag officiellt inte vet om det, 30 år senare. Hon har en lös protes, men har aldrig nånsin kunnat prata om det, och ingen annan heller. Det var så befriande att läsa din tråd, du är så mänsklig till skillnad från min mormor som är isdrottningen personifierad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp