Bukefalos 28 år!

Din bästa Buketråd?

OT-trådarna (bara för att nämna en som inte är nämnd) på ungdom, med många olika deltagare.
Tänker på den varje gång jag ska raka mig under armarna. Måste kolla så det verkligen är 3 cm först :D
 
Det handlade mycket om hennes "sexande". Sen bytte hon när hon träffade sin man och blev seriös (tror jag).
Ja, det gick väldigt snabbt där - allt var sex och högklackade skor (?) och sen över en natt blev det nytt nick och ny persona.
 
Jag har generellt så dåligt minne att jag har svårt att plocka ut enskilda trådar. Men det finns en tråd där ts beskrev helt utan själviniskt, hur hon försatte en minderårig i en sån djävlig sits att jag fortfarande närmare tio år senare inte kan med personen... jag undviker att svara i hennes trådar för jag har fortfarande ett rejält agg emot personen.
 
Jag har generellt så dåligt minne att jag har svårt att plocka ut enskilda trådar. Men det finns en tråd där ts beskrev helt utan själviniskt, hur hon försatte en minderårig i en sån djävlig sits att jag fortfarande närmare tio år senare inte kan med personen... jag undviker att svara i hennes trådar för jag har fortfarande ett rejält agg emot personen.
Oj. I vilken sits då, kan du berätta?
 
Alla dessa gripande människoöden med trådar där folk flyttas från ena änden av landet till den andra och familjer utökas och decimeras under stor eller större dramatik... minns nog alla omnämnda, och saknar alla trådar där Kat var tongivande.

En av de mer skruvade trådar jag minns, var en användare med partner som workshopade Clone A Willy med bilduppdateringar i realtid. Priceless! :D
 
Jag minns för länge, länge sedan trådar med Smultronagnes och hennes man ? Har för mig att det blev en del gräl där... eller minns jag fel?
 
Jag känner mig som en sämre människa än cirka alla i den här tråden för mina favorittrådar på Buke är alltid dejtingtrådar i stil med "Är han intresserad?". Svaret är alltid nej och det är alltid helt uppenbart men diskussionerna bara pågår och pågår :D. Halva lägret säger jaaaaaadåååå, garanterat! och resten tvärtemot.

Älskar dom trådarna av hela mitt hjärta. Är för få av dem nuförtiden tycker jag :(.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp