Bukefalos 28 år!

Din bästa Buketråd?

Jag känner mig som en sämre människa än cirka alla i den här tråden för mina favorittrådar på Buke är alltid dejtingtrådar i stil med "Är han intresserad?". Svaret är alltid nej och det är alltid helt uppenbart men diskussionerna bara pågår och pågår :D. Halva lägret säger jaaaaaadåååå, garanterat! och resten tvärtemot.

Älskar dom trådarna av hela mitt hjärta. Är för få av dem nuförtiden tycker jag :(.

Jag kan inte komma på en enda... Hur ofta händer det? :confused:
 
Jag kan inte komma på en enda... Hur ofta händer det? :confused:
Förr i världen - med jämna mellanrum :). Givetvis kan jag inte peka ut en specifik tråd, det är liksom inte det som är grejen.

Men alltså jag pratar om den tiden när U fortfarande fanns och ÄU fortfarande hade aktivitet. Det var lite annorlunda då. Vet inte hur länge du hängt här?
 
Förr i världen - med jämna mellanrum :). Givetvis kan jag inte peka ut en specifik tråd, det är liksom inte det som är grejen.

Men alltså jag pratar om den tiden när U fortfarande fanns och ÄU fortfarande hade aktivitet. Det var lite annorlunda då. Vet inte hur länge du hängt här?

Aha! Jag har aldrig varit på ungdom, och att ÄU står för äldre ungdom (... väl?) vet jag bara för att jag läst om det förut. Så jag har inte varit här länge alls, och definitivt inte i min ungdoms dagar. :D

Jag undrade bara för att de lät ganska lustiga (:angel:) och tyckte jag borde ha kunnat minnas en hel sådan kategori även med min sållhjärna. :laugh:
 
Aha! Jag har aldrig varit på ungdom, och att ÄU står för äldre ungdom (... väl?) vet jag bara för att jag läst om det förut. Så jag har inte varit här länge alls, och definitivt inte i min ungdoms dagar. :D
Ah, jag förstår. Förut fanns alltså Ungdom och Äldre Ungdom - då var det mycket aktivitet på bägge. Sen blev U:arna äldre och hoppade upp till ÄU och inga nya U:are kom in, varför U lades ner. Nu börjar väl ÄU:arna bli äldre också för det börjar bli rätt segt och glest därinne också (vi är ju på S nu).

Men när allt var igång så att säga poppade de upp med jämna mellanrum och det var så himla KUL att läsa bara. Jag älskar chick-lit och Buke var liksom som en chick-lit i realityformat :D
 
Alla trådar som slutligen handlar om bajs...
Vem var det som postades bilden på hur man ska sitta vid förstoppning? Och masktråden. Och fisteltråden.

Underbara! Min typ av trådar. Älskar alla knäppa elallergiker som hänger på forum, och alla med YTTERST OVANLIGA SJUKDOMAR SOM ALDRIG BLIR FÖRSTÅDDA.
Mest gillar jag trådar där jag får många likes såklart.
Eller bra vän är kåt, där @Philosophia kom ut ur snuskgarderoben och @Dentaku blev poesiludret med hela världen, även om namnet kanske kom senare.
 
Underbara! Min typ av trådar. Älskar alla knäppa elallergiker som hänger på forum, och alla med YTTERST OVANLIGA SJUKDOMAR SOM ALDRIG BLIR FÖRSTÅDDA.
Mest gillar jag trådar där jag får många likes såklart.
Eller bra vän är kåt, där @Philosophia kom ut ur snuskgarderoben och @Dentaku blev poesiludret med hela världen, även om namnet kanske kom senare.
Bra vän är kåt ja. Var det inte en helt seriös tråd som blev bombad med poesi? Stackars, stackars ts.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp