Dina bästa renoveringstips för transporten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dina bästa renoveringstips för transporten

...men knappast godkänt av försäkringsbolagen...

Jag har ett AL-KO safety, ett av få lås som faktiskt är godkänt som stöldskydd

Det låset som heter Security LJ-8025-RA på biltema är godkänt!

Iaf enligt försäkringsbolaget jag har.
 
Sv: Dina bästa renoveringstips för transporten

*KL*

Ni som rengjort och vaxat taket på er transport, har ni använt polermaskin eller gnuggat för hand med trasa och kraftiga biceps? :)

Jag var iväg förra veckan och köpte rengöringsmedel samt efterbehandling till taket på min vagn, men innan jag sätter igång tänkte jag att det kanske skulle vara intressant att veta om jag kommer att slita ihjäl mig om jag ger mig in i detta projekt utan polermaskin :p
 
Sv: Dina bästa renoveringstips för transporten

varför poler maskin? det är billigare + super bra träning för musklerna att stå på en skranglig stege och halvligga över taket samtidigt som du skrubbar taket en halv vecka :D.

men har du tillgång till poler maskin så går det nog bara på en timme...
 
Sv: Dina bästa renoveringstips för transporten

Jag har problem med rygg och nacke, därav min tveksamhet till att göra det för hand, jag är rädd att det jobbet gör mig sängliggande i en vecka om jag ger mig på det utan maskin :crazy:

Jag gjorde dock ett test med cleanern på ena sidan nyss..det gick väl an, men jag tror det kostar mer än det smakar. Ska nog försöka låna en maskin ändå..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag håller på att renovera min hästtransport bit för bit och har nu kommit till en av de sista bitarna som ska fixas. Övre...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: Showjumper
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 524
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu, äntligen, har jag begåvats med ett släp, så jag kan röra mig mer fritt med familjens ponny! Jag har funderat på detta i ca två...
Svar
15
· Visningar
1 986
Senast: Fredag
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 782
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp