Dräktiga ston 2012/2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Men se då det positiva i att vi uppmanar folk att inte ta citatsvar på inlägg med 17 bilder?

Bukefalos vore roligare om det var lättläst.

Det är precis min åsikt. Vill man att någon ska bry sig om det man skriver når man fram mycket bättre om man gör det lättläst, vilket oftast betyder att inte citera bilder, skriva allt i en mening eller i ett stycke eller fylla halva texten med smileys.
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Sen mitt i allt upprepande, kommer en fråga gömd. Kanske en rätt "allvarlig" och knepig fråga.
Hur ska nån då kunna svara på frågan?
Jag anser mig kunna svara på många frågor, men när de ligger gömda i en massa upprepade inlägg orkar jag tyvärr inte bry mig.
Så jag uppmanar folk, att om dom har specifika "dräktig-sto-frågor" ta dom i en egen tråd, istället för i denna, som mer liknar gnäggtrådarna.


(och jag hoppas moderator håller med mig)
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Jag får ursäkta att det blev så långt, det jag skrev, sen när jag skickade iväg det såg jag mest bara smiles, jag också .

Tack för svaren! Jag tror att jag tar ut vetrinär Igen till henne och kollar, kan ju bli många,många veckors semester man måste vaka i onödan annars :laugh: är hon tom så får jag glutta in här.

Men hur gör jag om jag vill svara på ett inlägg och vad är citat kanske dumma frågor, men vill ju helst Göra "RÄTT".
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

kl

Nu händer det grejer här! Roxannes mage såg INTE ut såhär igår!
:banana:
33kzqmb.jpg
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Åh så spännande!

Vilket dygn är hon på och hur långt tror du det är kvar? :)

Hon är på 322 dygn idag! Jag tippar på en vecka, stallägaren (hon föder upp hästar) sade att de brukar få vaxproppar ett par dagar efter att magen ser ut såhär och sen kommer fölis oftast inom 48 timmar :) Jag hoppas på en bebbe till Söndag! Man kan ju få önska sig iallafall... :love:
Det är mitt första föl så jag är så exalterad av den där magen nu så jag får andnöd haha :D
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Hola,

Dag 335 och nu börjar det likna nått.
Tuggat och slickat sig om munnen av och till hela dagen och nu kom vaxpropparna.

Jag tror fölet kommer inom närmaste dygnet. (Hon har tidigare gått 336 dgr..)

Får jag be om litet földans tack:rofl::rofl:

mvh Eva
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Min ponny ÄR dräktig. Den lilla instängda puffar och knuffar och i dag så petade en hov rakt ut så det syndes väldigt tydligt. Så mysigt att så känna på den..
Vill dock att denna väntan ska få ett slut..Hon är på dygn 361 i dag..och det är inte felräknat och inte roligt längre.
Inte ett tecken på föl.Så jag fortsätter att hålla super koll.
Har i dag "boat" till sto nr 2 som ska ha om 30 dagar..eller mera:o
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Klart de ska föl dansas min lilla flamman är på sin 351 dag i dag och behöver nog liten dans hon med :banana::banana::banana::love:
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

:bump::banana::banana::bump:
Vassego! Hoppas nu Flamman klämmer ur sig...

Var précis ut och kollade. Oroligt, inte alls sig själv. Har bäddat för fölning men hon har rivit runt I boxen som bara den sedan insläppet halv åtta.

Det känns som att natten blir lång.

mvh Eva
 
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Kl

Å vad hon kniper! Inge föl i natt heller. Funkar det som med människor, kanske skulle ta med henne på en skogspromenad ;) dygn 336 idag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag hittar ingen sån här lista, men känner att jag vill ha en för att slippa leta runt i gamla trådar. Kopiera listan och lägg till...
Svar
15
· Visningar
1 215
Senast: Nougat
·
Avel En tråd där man kan följa och diskutera varandras dräktiga ston.
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
103 964
Senast: Livsgnista
·
Avel Tråden för alla dräktiga ston denna säsong. Någon som börjat vaka ännu? Mitt sto är inte beräknad förrän till midsommar så vi har ett...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
19 801
Senast: ino_124
·
Avel Nu har jag väntat ett bra tag på att någon annan ska skapa denna tråd, och nu orkade jag inte vänta längre utan tog saken i egna händer...
23 24 25
Svar
498
· Visningar
53 980
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp