Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag vill ha ensamrätt på ollonen... Har ni redan glömt att min lila pojkvän fortfarande inte fått någon ersättare? Och nötter är gott.

Aaaaaa, så du är snål med ollonen alltså! Jag jobbar ju på verkstad och här finns det en massa ollon du kan få :up: Vill du ha de fortfarande fastsatta på karlarna eller går det bra att samla ihop dem lösa och skicka till dig i en fin bukett?
 
JAG DÅ!!!!!!!!!! Va va va.....
Vänta nu, vem är du? :confused:

Aaaaaa, så du är snål med ollonen alltså! Jag jobbar ju på verkstad och här finns det en massa ollon du kan få :up: Vill du ha de fortfarande fastsatta på karlarna eller går det bra att samla ihop dem lösa och skicka till dig i en fin bukett?
Buketter blir bra. Är så utrymmeskrävande annars.

Meh, jag skrev dig i trådstarten när jag skulle ändra den innan @Barret seglade in och fixade till det så JAG kom faktiskt ihåg dig! :love:
I live to serve :sneaky:
 
Vänta nu, vem är du? :confused:


Buketter blir bra. Är så utrymmeskrävande annars.


I live to serve :sneaky:

Vill du ha olika färger och åldrar på dem så det blir lite variation i buketten? Jag kan erbjuda allt från typ 20 till 65 och alla möjliga färger och former. Första buketten är gratis och sedan kostar de 42.000:- /styck!
 
Alltså nu måste ni skärpa till er, bara prata ollon? Ni måste ha en mer feministisk inställning och även clitta varje gång ni säger ollon, annars kan det bli ojämställt! Dessutom pratar vi drakar och enhörningar i den här tråden och den enda som kvalar in där är @Barret icke ersätta lila (lilla/stora) vän!
 
ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ullon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon ollon
Alltså nu måste ni skärpa till er, bara prata ollon? Ni måste ha en mer feministisk inställning och även clitta varje gång ni säger ollon, annars kan det bli ojämställt! Dessutom pratar vi drakar och enhörningar i den här tråden och den enda som kvalar in där är @Barret icke ersätta lila (lilla/stora) vän!

Ollon ollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollonollon ollon
 
Alltså nu måste ni skärpa till er, bara prata ollon? Ni måste ha en mer feministisk inställning och även clitta varje gång ni säger ollon, annars kan det bli ojämställt! Dessutom pratar vi drakar och enhörningar i den här tråden och den enda som kvalar in där är @Barret icke ersätta lila (lilla/stora) vän!
Oh, är vi inkvalade? Tusen tack, @Snurrfian
Nu fattas bara att bli inkilad också... :cautious:

@stjarnhimmel Jag klarar mig inte. Därav mitt frekventa omnämnande av sagda pojkvän...
 
haha.. denna tråden börjar närma sig tråden om feminismen har gått för långt där det har diskuterats om det ska kallas fitta och kuk..
 
Jag läste lite igår, med anledning av .... den där tråden :meh::yuck: ... om gamla namn på kön, och fick reda på att ett gammalt ord för clitoris var "klijarn" ("kliaren" alltså), vilket jag tyckte var strålande! :rofl::up::idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 268
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 956
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 793
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp