Bukefalos 28 år!

Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och om man har dom på lösdrift? Lösdrift på kontor dvs mkt plats att röra sig på och nära till utfodring i form av fikarummet.
Nej, ett kontorslandskap blir alldeles for sterilt. Ett tygdjur, sarskilt under ungdomsaren, maste fa ordentlig stimulans, lara sig att lyfta pa tassar, att bli gracios och luddig i kanterna sa att de inte hamnar efter i utvecklingen. De maste ju ha mojlighet att bejaka sin o-vandringslust. Alla, till och med BARNEN, vet ju att tygdjur behover sin frihet! Frihet att o-vandra, frihet att vara sa stillasittande som mojligt, frihet att fa sina mjuka konturer....slapp dem inte losa....
 
Himla tur att det är fyrfotingar och inte tusenfotingar inblandade! :nailbiting:
Fast det är ju lite diskriminering, va? När har vi specificerat antalet ben som ett tygdjursBARN får ha?
0b7f93a6eadbd40946759e2cd57d82ff.jpg
 
Meh :meh:
eller är det så att HAN också vill heta Bukefalos i efternamn :confused::idea::nailbiting:

Nja, tror inte det. Det skulle nog låta lite fånigt :cautious: Hans namn är ju inte grekiskt från början (vilket mitt är).

Ja, det är athena_arabians som ska ändra hans namn, från att vara en av Snövits dvärgar till en av Bukes fånar! :laugh:

Han har sagt att om jag vaskar ihop guld till en vigselring själv ska vi gifta oss :sneaky: Kommer nog inte att hända, nej :meh:
 
Nja, tror inte det. Det skulle nog låta lite fånigt :cautious: Hans namn är ju inte grekiskt från början (vilket mitt är).



Han har sagt att om jag vaskar ihop guld till en vigselring själv ska vi gifta oss :sneaky: Kommer nog inte att hända, nej :meh:
Han sa aldrig hur tung den skulle vara antar jag? Ser framför mig en guldfärgad tråd tjocklek sytråd runt @athena_arabians ringfinger. :angel: ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 419
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 073
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 810
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp