Bukefalos 28 år!

Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, tar tillbaka lite av min galla, det är oljud vid altanen = jag har förmodligen en rörmokare här. Kissarna upptäckte honom, jag har vaktkissar! :love:

Hursomhelst, vattenledningarna borde ändå har säkrats innan jul eftersom prognosen sa att det skulle bli kallt. Det hanns inte med eftersom de skulle göra färdigt ett badrum innan jul :meh: Har man inte folk eller material (de har tydligen brist på termoledningar) ska man inte ta åt sig jobbet!

Får jag en faktura på eländet som varit nu kommer jag att bestrida så det stänker om det.

Säkert bara ett rörtrikåtroll som väsnas, eller en trekårre :eek:
 
Kan också tillägga att eftersom jag tyckte synd om mig själv blev det avbrott i julmaten, det blev plock med räkor (glada kissar!) och ost (samt hemmagjord rabarbermarmelad). Kan ha blivit en cider eller två också.

Fast efter den här dagen hade jag behövt whisky egentligen :cautious:
 
Jag sa ju det. Den här paddan har en något skev vokabulär... Förstår inte hur det är möjligt, jag som är en sådan språkfascist. Men det är nog straffet för den där skolavslutningsrepetitionen i nian när jag svor mig igenom hela kyrkan och sedan fritt delade ut öronproppar efter att ha hört femmornas kör repetera Wind of Change...

Sen tror jag det lille fanskapet försöker säga mig något. Den leder in mig på massa felklickningar som har med barn att göra...

Antagligen har de som programmerat chipet missat att prickikorvar (och andra fyrfotingar) faktiskt är BARN. Skämmas skulle dom, så det så:mad:

(dessutom glömde språkfacicten regel nr 3 rörande stora bokstäver (se det understrukna i det rosa fältet)):p
 
Nu är jag kissnödig också O_o men har inget vatten, det är avstängt för att han kopplar nya ledningar (de tidigare är bottenfrusna :meh:).

Seriöst, jag tycker lite synd om honom. Fast hade de gjort jobbet innan jul hade det här som sagt inte behövts.
NÄ det är inte synd om han alls - så det så!!
Det kallas taskig planering och skyll-sig-själv-övning... :devil:

Behöver du vatten för att kasta vatten :confused:. Gå ut till en tall... akta're för granar bara så att det inte är @Barret :crazy:
 
NÄ det är inte synd om han alls - så det så!!
Det kallas taskig planering och skyll-sig-själv-övning... :devil:

Behöver du vatten för att kasta vatten :confused:. Gå ut till en tall... akta're för granar bara så att det inte är @Barret :crazy:

Om du ska kasta vatten
i mörka natten
sikta på björken eller eken
Rena rama barnleken
om du inte prickar @Barret
då kan det bli rena virrvarret

Ingen fara, det finns inga granar på gården utan bara tallar (någon är Contorta vilket skogsutbildade särbon svor över :D).

Kan tillägga att jag har utedass också... japp, det var tvunget att användas :yuck: :yuck: :yuck: så nu är jag inte alls lutad åt att tycka synd om röris. Vi har -20 nu :wtf:
 
Note to self: Googla INTE plumber unicorn! O_o

plumber_xiu_by_gold_dragon8-d85hypl.jpg


*och ja, det finns en firma i UK som heter Unicorn Plumbing O_o :nailbiting:*
 
Antagligen har de som programmerat chipet missat att prickikorvar (och andra fyrfotingar) faktiskt är BARN. Skämmas skulle dom, så det så:mad:

(dessutom glömde språkfacicten regel nr 3 rörande stora bokstäver (se det understrukna i det rosa fältet)):p
Oh my GOD!!! Det gjorde jag ju...
shame-on-me.jpg


Om du ska kasta vatten
i mörka natten
sikta på björken eller eken
Rena rama barnleken
om du inte prickar @Barret
då kan det bli rena virrvarret
You're on fire...
Tur att vi äntligen enats om att jag är en gran iaf (vore hemskt att bli misstagen för en sån där tall:nailbiting:

Varierande varianter av vuxenmaterial (och loggan för Unicorn Plumbing).
Och vad säger att Unicorn Plumbing inte hör till vuxenkategorin också?:sneaky:
 
Nu tycker jag att det är dax för politikerna att lagstifta mot temperaturer lägre än +12 och snö, man fryser ju näsan av sig om man går ut:mad:
 
Nu tycker jag att det är dax för politikerna att lagstifta mot temperaturer lägre än +12 och snö, man fryser ju näsan av sig om man går ut:mad:
Nu ska inte du vara sån! Det är härligt med snö, även om det är en aning för kallt, jag vill ut och jaga men det här föret är lite för hårt på huliganens tassar så vi får låta bli...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 620
Senast: Artline
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 951
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 814
Senast: huahua
·
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 214
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp