Bukefalos 28 år!

Dressyrsadlar - era bilder

Sv: Dressyrsadlar - era bilder

ja! Jag läser din blogg. varit lite små avundsjuk sen du köpte den ;) Har en tjej i stallet med en antares hoppsadel, och greppet i den är ju helt magiskt!
 
Sv: Dressyrsadlar - era bilder

Ja de är verkligen en fåtölj! :D
Har Antarés hoppsadeln sedan innan och kan typ inte rida i någon annan sadel, så skön! :love:
 
Sv: Dressyrsadlar - era bilder

Helt måttad efter mig och hästen, jag tar med hästen och fixar till passformen ca 2 ggr/år så att stoppningen alltid är optimal dessutom. Har en häst med obefintligt sadelläge.
 
Sv: Dressyrsadlar - era bilder

Jag rider i den här sadeln och det är en Forestier Optimum. Sitter som en smäck i den. :)

 
Sv: Dressyrsadlar - era bilder

Vad spännande! Ska köpa en dressyrsadel till min unghäst. Är faktiskt inne på att måtta en childeric, men är även sugen på en forestier, om jag hittar någon vettig begagnad! :) har du köpt din ny?
 
Sv: Dressyrsadlar - era bilder

Nej, den är inte ens min än. ;)

Fick med den till foderhästen men det är tänkt att jag ska köpa både häst och sadel i veckan som kommer. :)

Hade aldrig i världshistorien haft råd att köpa en ny.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Barret
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 494
Senast: cili
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp