Bukefalos 28 år!

Dumma frågor del 3

Om man har sagt upp sitt tv abonnemang och ska skicka tillbaka tv kortet, ska man göra det själv eller invänta information om detta och returbrev? har försökt få tag på info men får inget svar. Hur har det fungerat när ni sagt upp abonnemang?
 
Om man har sagt upp sitt tv abonnemang och ska skicka tillbaka tv kortet, ska man göra det själv eller invänta information om detta och returbrev? har försökt få tag på info men får inget svar. Hur har det fungerat när ni sagt upp abonnemang?

Jag har alltid fått ett brev med en returlapp hem. Hur länge sedan var det sedan du sa upp abonnemanget?
 
Om man äter minipiller, betyder då "mensen" fortfarande att man inte är gravid (som när man inte äter p-medel)? Eller kan man vara gravid och ändå ha "mens" när man går på minipiller?
 
En liten fråga, om det kliar över pannan i hårbottnen måste det betyda att man har löss?
Absolut inte! En släkting till mig hade mycket kliande hårbotten, som liksom "fjällade" om jag minns rätt. Det visade sig vara mjällexem :idea: Finns garanterat fler åkommor som kan klia i hårbotten!
 
Jag har alltid fått ett brev med en returlapp hem. Hur länge sedan var det sedan du sa upp abonnemanget?

Det är 3 månader sen, och går ut imorgon. Jag har inte fått någon info alls, men hittade nu till slut information om att man ska skicka kortet med en lapp till en viss adress, så jag antar att det är det som gäller, känns lite "osäkert" bara att skicka i egen förpackning men hoppas på det bästa.
 
Varför måste laktosfria produkter vara så fruktansvärt dyra? Jag förstår att det är en extra-process mjölken måste gå igenom, men kostar det verkligen så mycket mer? MVH fattig student som nu experimenterar exakt hur mycket laktos hon tål..
 
Vad är den lilla ringen till för i handtaget på vissa hundkoppel? gissar att det har något med uppbindning att göra men har aldrig förstått detta :o Hur fungerar det isåfall?:confused:
 
Vad är den lilla ringen till för i handtaget på vissa hundkoppel? gissar att det har något med uppbindning att göra men har aldrig förstått detta :o Hur fungerar det isåfall?:confused:
Ser många sätta fast kopplet runt kroppen när dem har hunden lös eller så gör dem en ögla så att kopplet blir kortare. Förstår du hur jag menar?:p
 
Ser många sätta fast kopplet runt kroppen när dem har hunden lös eller så gör dem en ögla så att kopplet blir kortare. Förstår du hur jag menar?:p

Det första förstår jag nog hur du menar, att de fäster haken i ringen så det sitter som ett bälte typ?:idea: Men inte riktigt det andra?:o
 
Det första förstår jag nog hur du menar, att de fäster haken i ringen så det sitter som ett bälte typ?:idea: Men inte riktigt det andra?:o
Ja precis, så har många kopplet hängandes över snett över axeln lixom!:)
Det andra menar jag att jag har sett vissa fästa haken i ringen så att kopplet (den änden man håller i) blir som en stooor ögla och knäpper man upp haken så blir ju kopplet automatiskt längre!:) Jösses vad dålig jag är på att förklara!:D
 
Ja precis, så har många kopplet hängandes över snett över axeln lixom!:)
Det andra menar jag att jag har sett vissa fästa haken i ringen så att kopplet (den änden man håller i) blir som en stooor ögla och knäpper man upp haken så blir ju kopplet automatiskt längre!:) Jösses vad dålig jag är på att förklara!:D

Så att haken går genom både ringen i handtaget och genom ringen i hundens halsband? isåfall är jag med :D Tack för förklaringarna :D då vet jag hur man kan göra ifall jag skulle skaffa ett sådant:up:
 
Så att haken går genom både ringen i handtaget och genom ringen i hundens halsband? isåfall är jag med :D Tack för förklaringarna :D då vet jag hur man kan göra ifall jag skulle skaffa ett sådant:up:
Jag tänkte mig bara genom ringen i handtaget, men.. Ja:D
Ser du här? Kopplet är liksom "förställningsbart" (vet inte vad det heter på svenska:angel:).
Aigner_Hundeleine.jpg
 
Hur gör man (och vilken sorts ris ska man använda) för att få sitt ris riktigt fluffigt och fint? Mitt klibbar alltid ihop sig!
 
Hur gör man (och vilken sorts ris ska man använda) för att få sitt ris riktigt fluffigt och fint? Mitt klibbar alltid ihop sig!
Jasmin = klibbris. Ju mer vatten du tar desto klibbigare blir det. Men det är enligt mig det godaste riset. Du kan testa att skölja det innan kokning och istället för att låta vattnet koka bort som man brukar, ta massor av vatten och koka det som pasta, dvs hälla av när det är klart. Det kan funka :) Annars är det väl typ ett basmatiris som gäller.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 247
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 765
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg Testar då jag är nygammal medlem. Så presentation och lite frågor 💖🦄 Snabb presentation: Fru, mamma, matte och författare. Tre hästar...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Valle
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 611
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp