Dumma frågor del 3

Varför skriver man inte både för- och efternamn när man svarar på annons? Gärna på en något dyrare vara, typ en häst.

Alltså, det är ungefär en på tio som gör det. Jag vill ju stalka och se var det är för människa ;)
 
Hur gör man en smiley med hjärtögon på facebook? och ska jag tacka ja eller nej till en "träff/dejt" men en som jag inte träffat förr? har riktig beslutsångest:o
 
Har IKEA och Gilles något med varandra att göra, något samarbete eller liknande? Jag tycker att både deras chokladbollar och deras pepparkakor smakar misstänkt likt varandra... Jag klagar dock inte, för de är underbara! :love:
 
Under lunchrasterna på universitetet diskuteras livets stora frågor, såsom den om vilken lök som faktiskt inte är en lök. Någon som vet? Google har inte givit oss svar!
 
Om X pratar med Y i telefon och jag säger "hälsa Y" och X svarar "Y hälsar tillbaka" - vad svarar jag? Jag vet ALDRIG vad jag ska säga? Tack? Kul? Okej?
 
Om X pratar med Y i telefon och jag säger "hälsa Y" och X svarar "Y hälsar tillbaka" - vad svarar jag? Jag vet ALDRIG vad jag ska säga? Tack? Kul? Okej?
"Vad trevligt, tack!" eller något liknande brukar jag nog säga... Men det känns rätt löjligt, får jag erkänna :p
 
Hur blir man av med löklukt från händerna? Rev en gul lök i början av veckan och lukten bara vägrar försvinna :yuck: Har provat citron men det hjälpte föga.
 
Går det att spela DVDer som är kodade för region 1(USA och Kanada) på ett ps4 köpt här i Sverige? ps3? Pc?
mvh något desperat som shoppar spagettiwestern på Amazon
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 967
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 337
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: astronaut
·
  • Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 816
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp