Bukefalos 28 år!

Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Du sluta upp och tilldela folk åsikter, gitter inte kommentera dina idiotier, så skriv om inlägget om du vill ha ett svar.
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Du sluta upp och tilldela folk åsikter, gitter inte kommentera dina idiotier, så skriv om inlägget om du vill ha ett svar.

;) tack, du svarade ju och deklarerade exakt var du står.
Alla förmåner till vissa, notan står andra för.. Ger ju vuxenpoäng i vissa sällskap...
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Hur kan du få""Jag har samma inloggning överallt" betyder för mig... "
att jag talar om vad folk ska tycka. Det står ju klart och tydligt att det betyder för mig. Men det är ju trevligt att du anser att jag är "folk". Men ordet folk betyder grupp av människor för mig. Du kan ju kolla om jag har rätt i min uppfattning:)
Ja du har ju vrängt till inlägg efter dina egna åsikter för en stor grupp bukefalister vid det här laget det är delvis därför folk har tröttnat på att diskutera dina tokerier.
PL
 
Senast ändrad:
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

;) tack, du svarade ju och deklarerade exakt var du står.
Alla förmåner till vissa, notan står andra för.. Ger ju vuxenpoäng i vissa sällskap...

Jepp, jag vägrar svara på dina hittepåinlägg om vad jag skrivit och vad jag tycker. Då läser både före, efter och mellan raderna men sällan vad jag skriver.
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Ja du har ju vrängt till inlägg efter dina egna åsikter för en stor grupp bukefalister vid det här laget det är delvis därför folk har tröttnat på att diskutera dina tokerier.
PL

ja, du tycks ju vara sjukligt intresserad av mina inloggningsuppgifter istället för det tråden handlar om så..:D
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Jepp, jag vägrar svara på dina hittepåinlägg om vad jag skrivit och vad jag tycker. Då läser både före, efter och mellan raderna men sällan vad jag skriver.
återigen en beskrivning vad jag gör tycker o tänker istället för en polemik..;)
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Du sluta upp och tilldela folk åsikter, gitter inte kommentera dina idiotier, så skriv om inlägget om du vill ha ett svar.

du måste ju ha mkt goda kunskaper i egenförvärvad psykvård eftersom du är så snabb med att uttala dig om min psykiska hälsa.

:D
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Jepp, och vill du ha svar så adressera det jag skriver om istället för det du hittar på att jag skriver. Jag har tröttnat på att korrigera och dementera.
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Ännu ett exempel på att du svarar på dina fantasier om vad jag skriver och inte på vad jag skriver.
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Ännu ett exempel på att du svarar på dina fantasier om vad jag skriver och inte på vad jag skriver.

Nej det är ingen fantasi. Den som så tvärsäkert uttalar sig om andras mentala status måste ju få sina kunskaper ifrån någonstans, så därför förmodar jag att det är just från den mottagande sidan inom psykiatrin ty på den givande sidan uttalar man sig oftast inte så tvärsäkert, det heter ju inte idiotsäkert, inte för inte:D
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Ja precis, ett lysande exempel på att du vill debattera dina fantasier. Ett favorit ämne för dig, någon tycker något mom dig på ett eller annat vis och så inbillar du att de ställt en medicinsk diagnos. Nej det får du allt fortsätta att diskutera med dig själv.
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Ja precis, ett lysande exempel på att du vill debattera dina fantasier. Ett favorit ämne för dig, någon tycker något mom dig på ett eller annat vis och så inbillar du att de ställt en medicinsk diagnos. Nej det får du allt fortsätta att diskutera med dig själv.

Att idiotförklara någon är väl att ställa en medicinsk diagnos?
Att uttala sig om någons mentala status är väl detsamma.

Däremot att förklara att den eller den åsikten är felaktig pga och så följa upp med fakta det, är ngt helt annat.:)

Det är en gammal sanning att den som inte klarar av det sistnämnda ofta förfaller till det förstämda, vilket du exemplifierar ypperligt.

men eftersom du inte verkar kunna försvara det lämpliga i att lägga ett stort antal miljoner på vargmat så...
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Att kalla någons inlägg för tokerier eller idiotier är inte att ställa en medicinsk diagnos!
Däremot har du flera gånger beskyllt Lobelia för att vara psykiskt sjuk.
PL
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Att kalla någon idiot är just att kalla den idiot, i den mån jag över huvudtaget gjort det. Så vitt jag vet finns det inte någon medicinsk diagnos som heter "idiot", du fantiserar fritt som vanligt.
 
Senast ändrad:
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

peter_lundin;15926699[B skrev:
]Att kalla någons inlägg för tokerier eller idiotier är inte att ställa en medicinsk diagnos[/B]!
Däremot har du flera gånger beskyllt Lobelia för att vara psykiskt sjuk.
PL
Trevligt att du har samma åsikt som jag framför:
Att idiotförklara någon är väl att ställa en medicinsk diagnos?
Att uttala sig om någons mentala status är väl detsamma.

Däremot att förklara att den eller den åsikten är felaktig pga och så följa upp med fakta det, är ngt helt annat.
:)
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Att kalla någon idiot är just att kalla den idiot, i den mån jag över huvudtaget gjort det. Så vitt jag vet finns det inte någon medicinsk diagnos som heter "idiot", du fantiserar fritt som vanligt.
Hm, jag anser att det inte är ok att lägga 7 miljoner på att behålla en vargtik, när psykvården skriker efter mer resurser, vad anser du?:D
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Jag anser att vi skall ha varg i landet o att det får kosta. Hanteringen av junselevargen kan däremot diskuteras, att diskutera varg med dig är dock meningslöst eftersom du inte kan diskutera med någon annan än dig själv.
PL
 
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.

Att kalla någons inlägg för idiotier är inte att idiotförklara personen! Att försöka motsöga idiotier med fakta är inte meningsfull i det här fallet.
PL
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 608
Senast: gul_zebra
·
Mat Jag vet, jag är fortfarande igång och försöka lära mig privatekonomi och framför allt matbudget. Jag försöker just nu skala ner det till...
19 20 21
Svar
419
· Visningar
28 687
Senast: honung
·
  • Artikel
Hästnyheter hästkraft I morgon startar Stockholm International Horse Show, under fyra dagar fylls Globen med allt från shetlandsponnyer till...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Svenska Dagbladet) Världens äldsta kända och minsta häst krympte till en katts storlek under den globala värmechocken för 56 miljoner...
Svar
0
· Visningar
1 500
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp