Bukefalos 28 år!

Edsbyritten 2012

blamecruella

Trådstartare
Hej! Jag har fått slänga om min tävlingssäsong lite sedan min kuse sträckt sig ordentligt och vilat ett par veckor. Nu funderar jag på att åka till Edsbyritten och rida 50 km CR. Någon mer som ska dit eller har varit där ett tidigare år och vet nåt om hur banan brukar vara?
 
Sv: Edsbyritten 2012

Vilket roligt och bra pris!
Hoppas bara folk har plats i kärran att få med den hem. På Fornaboda delade vi ut äppleträd några gånger, och redan där började några klia sig i huvudet och undra hur de skulle stuva i det i trailern när de hade två hästar. :-)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: valy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 829
Senast: Valle
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej, jag har haft hästar i 20 år och har nu blivit hästlös pga ålderdom/sjukdom hos mina två hästar. Jag har varit utan häst nu i ca 3...
Svar
17
· Visningar
908
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp