Edsbyritten 2012

blamecruella

Trådstartare
Hej! Jag har fått slänga om min tävlingssäsong lite sedan min kuse sträckt sig ordentligt och vilat ett par veckor. Nu funderar jag på att åka till Edsbyritten och rida 50 km CR. Någon mer som ska dit eller har varit där ett tidigare år och vet nåt om hur banan brukar vara?
 
Sv: Edsbyritten 2012

Vilket roligt och bra pris!
Hoppas bara folk har plats i kärran att få med den hem. På Fornaboda delade vi ut äppleträd några gånger, och redan där började några klia sig i huvudet och undra hur de skulle stuva i det i trailern när de hade två hästar. :-)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej, jag har haft hästar i 20 år och har nu blivit hästlös pga ålderdom/sjukdom hos mina två hästar. Jag har varit utan häst nu i ca 3...
Svar
17
· Visningar
881
Senast: Habina
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 660
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 462
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp