Bukefalos 28 år!

EEEEElitloppet en gång om året 2013

Petronilla

Trådstartare
Åh nu börjar det pirra i Elitloppstarmen, Barnvakten bokad, E-Läktaren börjar värmas upp av vårvärmen. Vilka vill ni se i Elitloppet 2013?

51 dagar kvar.

Jag vill se Ready Cash.

Ses på Solvalla!
/Petra
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Jag som icke trav"nissa" tycker det är helballt med elitloppet, men hinner sällan se mer än 1 kval och själva Elitloppet då jag är en av de som hjälper till att vakta elitloppshäst =) Man får ju se hur det går till "bakom kulisserna" (vilket som i mitt fall inte är mkt som tur e ;) ) Men lååååånga dagar blir det ...
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Det är mycket bevakning på Elitloppet;) Mitt företag vill gärna att man ska jobba då. Men jag tackar vänligt med bestämt nej. Förutom
2006 då jag satt på Menhammar en hel natt och tittade på en väg.
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Elitloppet lär det nog inte bli för vår del, vi åker upp till Elitauktionen med två hästar istället och måste nog åka hem på lördag morgon. :(
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

åh jag läääääängtar längtar LÄNGTAR jag med! :banana:

Brukar säga att jag inte vill jobba för jag vill stå ute å titta, men detta år var jag tvungen att ställa upp på lördagen (söndagen är helig).
Jag sänder intern-tv, dvs stora skärmen i mitten! Ska bli skitkul det med!! :)

Vet inte riktigt vilka hästar jag vill se, brukar få en favorit när de flesta är klara :p
Mina favoriter platsar nog inte i Elitloppet, Nettan Palema & Clear Sign :D
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

kl

Jag ska på Elitloppet, åker på fred morg och höjdpunkten är BON JOVI på fredan :banana: :banana:
...sen trav lörd o sön såklart :)
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Vi tänkte att vi inte vill leja bort hemmavarande hästar mer än så. :)
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Men den här gången måste vi träffas Martha

Via jag förstår:)
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Här går partybussen 11 på fredag. Elitloppet, en gång om året!*sjunger*
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Timoko är första häst som är klar för Elitloppet. 48 dagar kvar!

Kul Marie.
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Nesta Effe har fått sin elitloppsbiljett. Stor skam av Solvalla att bjuda in Ehlerts igen.
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Skäms Tore Fyrand! Att Ehlert är här och tävlar är ju svårt att stoppa men att bjuda in honom, nej.
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Vi ska dit jag och mannen! :D Beslutsångest dock om vi ska åka på Lördag och ta en liten sup där på kvällen,eller om vi ska hålla oss nyktra och åka på Söndagen bara? Är bara Söndagens trav vi ska se iallafall... Får se hur det blir! ;)
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Skäms Tore Fyrand! Att Ehlert är här och tävlar är ju svårt att stoppa men att bjuda in honom, nej.

Får man fråga vad det rör sig om... Är tydligen inte så insatt efter 5år haha (skyller på att jag inte är på stallbackssidan) ;-)

Doping antar jag?
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

Ehlert har satt doping lite i system känns det som... Usch, såna vill vi inte ha i sporten...
 
Sv: EEEEElitloppet en gång om året 2013

:( nä verkligen inte... men, är inte halva USA dopat...

hörde i helgen att när de tar dopingprov så måste de uppge VAD de letar, efter, man kan alltså inte bara ta "allt".. det tycker jag är märkligt, på så sätt så kan ju de som dopar alltid ligga flera steg före....
 

Liknande trådar

Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 745
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 388
Senast: Viva
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 638
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp