Bukefalos 28 år!

EFIT under påsk?

Den senaste timmen måste ha varit den absolut svåraste för min del att fota, haha. Gjort något så ospännande som att duscha, tvätta ansiktet och klä på mig kläder. Något jag helst inte vill fota :angel: Som tur var räddade herr Miniman mig, då han för en gångs skull var på goshumör. Så tio minuters kattgos är ju alltid något :love:
 
Jag är med!! Såg det för sent idag men i morgon ska jag fota! Och herregud vad ingen nånsin kommer vilja höra eller se nånting av min husrenovering efter den bildvisningen... :D
 
Jag är med!! Såg det för sent idag men i morgon ska jag fota! Och herregud vad ingen nånsin kommer vilja höra eller se nånting av min husrenovering efter den bildvisningen... :D
Men jaaaaaaaaaa! Gud vad glad jag blir - bilder på ditt torp :love:

Mvh
Kommer aldrig tröttna på att höra om din husrenovering :D
 
Men jaaaaaaaaaa! Gud vad glad jag blir - bilder på ditt torp :love:

Mvh
Kommer aldrig tröttna på att höra om din husrenovering :D

Naaw, vad du är gullig! I morgon ska jag spikaspikaspika och sen ska jag dö i soffan. Får väl springa runt och försöka vara kreativ med fotandet och se det som arbetspauser :D
 
Åh jag vill också vara med och köra EFIT i morgon om det går bra?

(Om inte annat ger det mig lite motivation att faktiskt göra något alls under dagen :angel: )
 
Åh, det här låter ju som att det skulle kunna vara kul, ska göra ett försök imorgon!

Och misslyckas jag då finns ju alltid söndag... och måndag! :D
Blir nog mest katter... och någon häst, och katter... och något trädgårdigt, och katter... ;)
 
Återigen vill jag bara säga hur kul det är att så många vill vara med, oavsett om livet är spännande eller ej :)
 
En fråga: hur gör man när man ska visa alla bilder? Ska man alltså lägga ut en bild per timme eller allt på en gång? O_o
 
@Trasdockan
Det bästa brukar vara att lägga ut alla bilder samtidigt med en liten bildtext till varje bild när dagen är över :) (jag räknar t.ex med att presentera dagens fotografier imorgon)
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
712
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
372
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
683
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp