EFIT under påsk?

@Gunnar, du kan ju variera dig lite! En bild på golvet, en bild på skorna, en bild på skrivbordet, en bild på tangentbordet, en bild på kaffemuggen.... (Om du nu inte sitter på golvet i en fönsterlös bunker med en laptop och ingenting runtomkring dig, förstås, då kan det ju bli lite trist kanske...)
 
Åhh jag ska göra massa kul i helgen så jag är på!!
Yay! Gud så kul!! :) :)
Är så sanslöst pepp! :bump:

Men alltså, nu får ju inte alla ha världens i särklass mest spännande liv så att mina slokiga frukostmackor ser patetiska ut i jämförelse. Bara en tanke liksom.
 
Så himla roligt att så många vill vara med!
@niphredil ; ta bilder när du kommer ihåg! Du behöver INTE ställa klockan och ta kort exakt samma minut varje timme ;)
 
@niphredil
Jag lär väl högst troligen typ äta världens mest fashionabla frukost (gröt) enbart för att bevisa för hela bukefolket hur awesome liv jag lever. Eller något.
 
@niphredil Fast det låter ju onekligen lite trist att äta egenuppfödd hummer varje dag? Jag brukar åtminstone varva med egenuppfödda ostron och pilgrimsmusslor till lunch. Man måste ju variera sig.
 
Jag vill också vara med... Men jag brukar glömma och då blir det bara två kort. Nåja, har ju flera dagar på mig, hur svårt kan det va?? :angel:
 
Jag är med! Vad kul, det var länge sedan. Får se vilken dag jag väljer, imorgon ska jag jobba så det blir lördag eller söndag. När ska vi redovisa, måndag eller tisdag? :)
 
@nyponros Jag tänker att man lägger ut sina bilder när man är klar helt enkelt, är ju lite roligt om tråden kontinuerligt uppdateras med bilder :)
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 976
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
854
Senast: enough
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 660
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp