Bukefalos 28 år!

EFIT under påsk?

Det hade kanske varit kul, men samtidigt kan jag tänka mig hur min dag skulle se ut. Typ, dator, äta, barnvagn, dator, äta, jaga katt ...

Jag har inget spännande liv ju :(

Äh. Mina kort kommer säkert vara på min dubbelhaka när jag käkar chips i soffan. Jag älskar att se vardagsbilder! Plus katt och bebis gör alla bilder tusen bra. Heja heja :bump:
 
Det hade kanske varit kul, men samtidigt kan jag tänka mig hur min dag skulle se ut. Typ, dator, äta, barnvagn, dator, äta, jaga katt ...

Jag har inget spännande liv ju :(
Jag kan bara svara för mig men jag tycker att det är kul att se allas bilder :). Tycker till exempel att det är så roligt att se alla "här äter jag frukost och bukar" och så en bild på en macka, en kopp te och en dator med Buke :D

Alltså tycker jag att du ska vara med om du vill, jag skulle tycka att det vore jätteroligt att se barnvagnar, katter, mat etc :)

Jag brukar fotografera bilder som på något vis beskriver vad jag gör under dagen. Ibland blir det någon bild på mig (tex om jag står i badrummet och fixar håret :p ) men oftast blir det bara bilder på annat.
Mmm nåt sånt har jag också tänkt mig :)
 
@niphredil
Jag tar också bilder på vad jag gör och ev att jag slinker med på något kort (men högst otroligt) :)

@Andromedae
Klart du ska vara med om du vill! Mitt liv är inte alls särskilt spännande, men jag är med ändå :D
 
Jag undrar om jag kan komma ihåg att knäppa ett kort i timmen. Jag gillar att kolla i trådarna så jag kanske ska bidra själv också ;)
 
Åh, attans att jag inte såg det här igår! Nu får jag vänta till måndag innan jag kan vara med... För måndag räknas väl?! :eek:
 
Det vore roligt... Har aldrig varit med på nåt sånt innan, så man kanske skulle passa på? :D Även om min helg nog inte kommer vara den mest spännande, men kan ju inspirera till kreativa vardagsbilder om inte annat.
 
Det vore roligt... Har aldrig varit med på nåt sånt innan, så man kanske skulle passa på? :D Även om min helg nog inte kommer vara den mest spännande, men kan ju inspirera till kreativa vardagsbilder om inte annat.

Klart du ska! :D Någon av de första gångerna jag var med på EFIT försökte jag fotografera så snygga bilder som möjligt hela tiden. Väldigt kul att fota "finbilder" på annat än hundarna. Tyvärr har jag blivit lat, men jag ska nog försöka få till lite finare bilder åtminstone någon dag nu!
 
Klart du ska! :D Någon av de första gångerna jag var med på EFIT försökte jag fotografera så snygga bilder som möjligt hela tiden. Väldigt kul att fota "finbilder" på annat än hundarna. Tyvärr har jag blivit lat, men jag ska nog försöka få till lite finare bilder åtminstone någon dag nu!

Och jag missuppfattade hela grejen och ställde klockan under hela natten för att kunna ta just ett kort i timmen :D
 
Och jag missuppfattade hela grejen och ställde klockan under hela natten för att kunna ta just ett kort i timmen :D
Hahahaha! :rofl: Så långt tänkte nog inte jag gå... ;)

@Red_Chili Ja, men du tar ju underbara bilder! :love: Jag har varit fruktansvärt dålig på att fota "på riktigt" den senaste tiden, så det kan ju vara ett sätt att försöka få upp kreativiteten lite igen. :) Och skulle jag misslyckas med att ta bra/intressanta bilder kan jag ju faktiskt bara låta bli att visa dem sen, så ja, jag är med! :D
 
@niphredil

Jag tänker som så att eftersom en smartphone har kamera på både baksidan och framsidan, så kan du välja att fota det som är framför dig eller att du själv är med ;)
Jag ville bara veta hur tanken är , det var allt. Jag har dessutom redan fått svar, tack ändå.
 
Än så länge kommer jag ihåg att fota :D

Men så värst spännande är det inte, men kul ändå ;)
Exakt precis samma här :D Har duktigt fotat en gång i timmen men jag har ju inte det mest spännande livet man kan dokumentera direkt :p
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
609
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 258
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp