Egen hund? Lämplighet, ekonomi, etc.

Jag är student i Linköping (masterutbildning, så rätt mycket egen studietid) och skaffade hund i våras. Fungerar över förväntan. Skriver från telefonen så jag orkar inte skriva så långt men det är bara att höra av dig om du undrar nåt, vill kika på nån träning eller gosa med en åttamånaders labbetjej.:)
 
Jag är student i Linköping (masterutbildning, så rätt mycket egen studietid) och skaffade hund i våras. Fungerar över förväntan. Skriver från telefonen så jag orkar inte skriva så långt men det är bara att höra av dig om du undrar nåt, vill kika på nån träning eller gosa med en åttamånaders labbetjej.:)

Har ju också rätt mycket egen studietid, så just nu skulle det fungera men det lär tyvärr (troligen) förändras.. Tack för erbjudandet! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 769
Senast: Elektron
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 998
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 816
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 633
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp