Eget företag

Sv: Eget företag

Vi startade avbytar tjänst för hästar (sån de har för kossor och grisar) Vi intervjuade olika ridfolk hur intresset var, hur stor del av landet vi skulle täcka, vad vi skulle göra och vad det skulle kosta. Vi fick MVG och vi hade inte alls lång tid på oss.
 
Sv: Eget företag

ConfettiCavat skrev:
Vi startade avbytar tjänst för hästar (sån de har för kossor och grisar) Vi intervjuade olika ridfolk hur intresset var, hur stor del av landet vi skulle täcka, vad vi skulle göra och vad det skulle kosta. Vi fick MVG och vi hade inte alls lång tid på oss.

Jag förstår att ni fick MVG, för det är en SÅ bra idè! :)

Får man vara nyfiken och fråga hur det gick? Nappade någon av er på idén att göra verklighet av affärsidén?

Vad kom ni fram till att det skulle komma att kosta för kunden?
 
Sv: Eget företag

Tja, om nu någon av er hågade ungdomar mot förmodan skulle nappa på någon av mina halvgalna ideér, och kvala till Älvsjömässan...så står jag gärna på tack-listan på produktens hemsida :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: tara
·
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
365
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått tre Swish betalningar (alla under 100kr) ifrån Riverty Sweden AB, ett företag jag aldrig varit i kontakt med och som har...
Svar
18
· Visningar
1 279
Senast: Saigon
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp