¡El camino!

R

Raderad medlem 6459

Min mamma och jag vill vandra en bit av caminon i maj nästa år och jag skulle jättegärna vilja läsa om andras erfarenheter! Jag hittade en gammal tråd men med väldigt få svar så jag hoppas hoppas det är några som hunnit vandra leden sedan dess som vill dela med sig! Jag är den som ska organisera vår lilla vandring så tips för själva organisationen tas tacksamt emot. Har försökt googla men hittar mest företag som säljer paket (är det verkligen nödvändigt?) och dåliga, förvirrande spanska hemsidor.

Vilken led är egentligen bäst? Jag tänkte att vi skulle gå den som slutar i Santiago de Compostela - kanske är lite turistigt men tänkte att det kunde vara kul för mamma. Men det kanske är en trist led?

Måste man förboka boende utefter vägen?

Måste man köpa nåt form av vandringskort eller är det bara att börja knalla?

Alla tips tas tacksamt emot :).
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 742
Senast: Hedinn
·
Fritid Vi ska iväg på en road trip i sommar, har tagit sikte på Värmland och efterlyser spännande platser att besöka. Jag har snöat in på...
2
Svar
31
· Visningar
1 318
Senast: Septicemia
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 346
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 521
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp