Bukefalos 28 år!

EM - hoppning

Sett de två första och det blev nedslag. Missade Douglas ritt och det blir felfritt. Vilket innebär att jag kommer inte våga se Peder rida :nailbiting:

Jag har haft samma bekymmer med RGB, när jag sett honom har det gått dåligt, men när jag missat så har han hoppat felfritt. Så gå på toa eller nåt. :angel:
 
Får ryttarna rida olika hästar under mästerskapet? Jag såg en bild på Ehning på Comme Il Faut men den red han ju inte idag...
 
På gårdagens seminarium togs det upp att hindret försvinner ur hästens synfält ca tre meter innan. Jag kan för mitt liv inte begripa hur det går till, speciellt i kombinationer...
 
På gårdagens seminarium togs det upp att hindret försvinner ur hästens synfält ca tre meter innan. Jag kan för mitt liv inte begripa hur det går till, speciellt i kombinationer...

Inte jag heller :confused:
Jag trodde att det bara var ett smalt fält mitt fram som var "blint".
 
Attans, jag hade fått för mig att klassen skulle börja tidigare så jag har missat alla fram tills nu. Bra där. Sett att Henrik var rätt långt ner i listan, vad var det som inte gick så bra?
 
Attans, jag hade fått för mig att klassen skulle börja tidigare så jag har missat alla fram tills nu. Bra där. Sett att Henrik var rätt långt ner i listan, vad var det som inte gick så bra?
Totalmiss på vattenhindret och stopp på första hindret i sista kombinationen
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
28 259
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag rids andra rundan i EM i hoppning. Alla ekipage och alla lag är fortfarande med, men redan nu har många halkat efter. Det gäller...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag, tisdag, smyger ponny-EM i Frankrike i gång med invigning, lottning av startordning i lagtävlingarna och besiktning av...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundbeteende
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp