En såndär hästrygg...

Yaroomba

Trådstartare
... i plast som de lägger sadlar på när man vill provsitta i ridsportbutiker... vad kallas en sådan??? Har googlat på allt möjligt helt utan träffar. Jag skulle vilja ha en sådan i stallet men vart får man tag på en?
 
Sv: En såndär hästrygg...

Menar du en sadelbock? Är nog inte jättelätt att få tag i en hästryggs bock, men vanliga i trä finns att beställa och löpa lite varstans, hyffsat lätt att snickra ihop en själv också.
De mindre modellerna i stål eller plast är billigast och är lagom att kunna ta med sig i transporten eller bilen :).

Googla sadelbock så får du fram alla möjliga modeller.
 
Sv: En såndär hästrygg...

Man behöver väl inte vara detektiv för att räkna ut att enklast är att fråga i en butik vart de köpt den. :D
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 204
Senast: Bison
·
Utrustning Jag bröt ryggen för några månader sedan. Det gick bra, jag hade tur och är snart uppe på hästryggen igen. MEN, man inser ju att...
2
Svar
22
· Visningar
2 598
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 981
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp