Bukefalos 28 år!

En skojjig sak

Sv: Re: OJOJOJ

Nu kan de som vill och har lust för exotic katter och perser katts bärare gå in och köpa en eller flera... #3535 (tror jag) Backeu's djur är det iafl (min uppf)...
Måste sluta spela :( :cry: Har absolut ingen tid och inte tillgång till dator på skolan
 
Sv: Re: OJOJOJ

Modig_Korn skrev:
Nu kan de som vill och har lust för exotic katter och perser katts bärare gå in och köpa en eller flera... #3535 (tror jag) Backeu's djur är det iafl (min uppf)...
Måste sluta spela :( :cry: Har absolut ingen tid och inte tillgång till dator på skolan

Vad trist! :(
Men du har väl internet hemma?

Iaf, så har jag fått en kull med Abyssinier-6 stycken.
Men det står Mixed Breed och inte Abyssinian på dem, trots att alla deras standards är 9/9 Abyssinian.

Hur kommer det sig? :confused:
 
Sv: Re: OJOJOJ

Tror nog det, kolla i standarden. De ska vara tickade iafl men sen vet jag inte vilka färger de får ha eller inte ha...
 
Sv: Re: OJOJOJ

Vad menas med "shows rufusing"?
Står på några av mina kattungar. Jag har kollat på färgerna och 3 är ticked tabby i de färger som krävs. :confused:
 
Sv: Re: OJOJOJ

du kan ju gämföra standarden också men mejla ngn moderator eller ngt...
det betyder typ att man inte får ställa ut katten...
 
Sv: Re: OJOJOJ

Nu har jag skickat ett mejl till moderatorn iaf.
Men vissa katter har ju expertutlåtanden på sina sidor:
Hur får man dom?
Jag har deltagit med mina katter i några utställningar men de blev inte kommenterade.
Och hur kan man kommentera dem om man inte vet hur de ser ut? :confused:

Många frågor blir det. :p
 
Sv: En skojjig sak

man går in på fliken Experts... dock kan du bara få utlåtanden på renrasiga
finns där som Jagular och är mer där än här så messa där om du undrar så kanske jag kan hjälpa till
 
Sv: Yey

Ja det känns lite tråkigt när nån annan kommer först :( Men jag lyckades iaf få fram en renrasig Korat, andra i spelet!!
 
Sv: Re: OJOJOJ

Jag var borta över helgen. Nu står det att hon "gave birth 2 days ago", men hon har inga barn?
 
Sv: En skojjig sak

Tänker putta upp lite så jag får veta hur det går för alla...

Själv har jag gett upp mitt Burmilla projekt men har prob att bli av med katterna.

Funderar på om man skulle be nån som inte spelar längre att bli dumpkonto men det är väl igentligen inte tillåtet så jag får nog brottas med samvetet lite först :crazy:

Har lyckats med att föda upp de första och enda 3 Cinnamon Tiffanys och nu idag kom en Fawn Tiff (lite skryt :angel: )

Går det bra för er andra?
 
Sv: En skojjig sak

Det där la jag ner för länge sen........ orkade inte hålla på, för sidan var så bubblans seg!!
 
Sv: En skojjig sak

Det är lungt att ha slask sidor.. Jag har 3 slask sidor... Och 6 olika anv. namn...
Bara man inte sliter och slänger för mkt mellan sidorna...

Min egna ras Swedish Shorthair har gått åt skogen. Är iofs i 3dje generationen nu men det finns inga hanar att para mina honor med...
Funderar på att ge upp...
Har börjat med en ny ras. Finns iofs redan men en ny färg på rasen iafl.. Hoppas på att den också kan bli godkänd... Det är en vit somali. Har funnits på riktigt...

Den andra dubbel sidan har jag Européer för att få fram så mkt exellents som möjligt. Har fått en hona med 4 exellents som är dräktig med en som har 5-6 st... Och så föder jag upp Sphynxar efter samma mål, har fått en hona med tre exellents nu...

Har inte alls mkt tid kvar till den sidan mer men jag försöker så gott det går...
 
Sv: En skojjig sak

Har lyckats få fram tre renrasiga Korat hittills, och ett par 9/9 som nästan har rätt färg. Sysslar även med LaPerm, där har jag fått fram endel 5 ex och försöker få en 6 ex.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 381
Senast: bollen__
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
5 024
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp