Bukefalos 28 år!

En skojjig sak

Nu ger jag upp...... sidan är så jävla seg så jag orkar inte hålla på längre........ jag hinner ju gå o ta en kopp kaffe medan jag väntar på att sidorna ska laddas. Det tar ju en timme att mata alla katterna. Skiter i detta nu.
 
Ska du sälja ut ngt? :D
Det tar endel tid ja.. Fast jag har flera fönster uppe samtidigt, så jag kan mata 5 katter samtidigt :D
 
Ja, nu gick det ju mycket fortare, att jag inte tänkt på det själv. :o

Mitt användarid är: 3503 om du vill kika.... de flesta är till salu.
 
Kan ju kolla, fast jag har en hel del själv tillsalu... 8 sidor på en av mina sidor där... Och två på en annan och nästan alla på min länkade sida till min riktiga...
 
Hehe, tack! Några mindre att mata....... har inte haft så stor entusiasm för detta, men det var kul att testa. Har dock inte hjärta att låta dem svälta för att gå till sheltret.......
 
Ja, jag försökte på Manx först, men det fanns så dåligt med avelsmaterial.. sen tröttnade jag lite när jag varit på semester.

Tack för avlastningen förresten!
 
Det är väl en defekt de avlat på som hårlösheten ex... Kanske, jag vet itne :crazy:
Hitta just en till munchkin korsning på g att bli rasren, ngt de kallar Napoleon, perser/exotic munchkin. Men den rasen får de inget stöd av mig för, de är ju redan så ohälsosamma :mad:
 
Jag har fått betala 300 några gånger...

Nästa fråga, varför är vissa folk så överdrivet jobbiga?
Jag räddade en katt från sheltret, nästa dag kommer fd ägaren och vill ha tillbaka katten och vill betala för mina omkostnader. Jag vill ha 50$ för katten och så väntar jag.
Jag ser att hon är online varje dag men hon köper inte katten, skriver till henne och frågar hur det ska vara, inget svar. Igår skrev jag och var ganska sur, frågar VARFÖR hon inte hämtar katten. Då svarar hon "Maybe cuz I found a better cat of her breed.kthxbye.:)" Men vaf*n?! då kan hon väl bara skriva det till mig då?! :confused:
 
OJOJOJ

Säger bara vilken tur att folk rastar av sig sina avelsdrömmar på spelet...började läsa trådarna lite mitt i och blev först alldeles kall :D innan tröga jag fattade. "Får sex kullar samma dag" lät lite häftigt :rofl: :rofl:
Mvh
Nin ngt senil
 
Konstig liten människa på SC köpte en mitt ena marsvin.. Och skrev ngnt rätt taskigt på svinets sida om min avel... Och sen komfronerade jag henne eftersom h*n skrivit (enligt mig) fel färg på vad grisen lämnade...
H*n blev fan skit förbannad.... Och jag på henne för att hon reagerade så.. :crazy: :mad:
 
Re: OJOJOJ

Nu har mina avelsdrömmar raserats...
De första perserkatterna har kommit :cry:
Jag ville bli först!

Men jag har massa långsiktiga projekt med att göra egna raser...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 204
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 667
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 008
Senast: Farao
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp