Bukefalos 28 år!

En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Här är jag.

senaste_nytt_023_1182283257.jpg
senaste_nytt_040_1182283957.jpg
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

nu Räknar jag med att du hittar oss andra.. ^^ annars får du knalla omkring med din avatarhäst hela tiden så vi får en ärlig chans ^^
Hittar er lätt, står så att jag ser det mesta....:rofl:
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Kl

Det här är så svårt tycker jag, jag tycker att jag kan se ut som 5 olika personer när det tas kort på mig...
Men jag kan slänga upp några så får ni fantisera om en blandning av alla hehe.

Italien förra sommaren
5908793.jpg


Jag och min kompis :angel:
8304469.jpg


Kalasdax
5908822.jpg


På buketräff jag är längst till höger
13448335.jpg
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Hej alla glada!!
ja jisses vad du kunde se olika ut du ser ut som 2olika personer åtminstone.
Vi får se om jag dyker upp. ¨Måste kanske jobba har inte kollat såå långt fram ännu. Ni har väl sett mig på chappen och hjoko.
Mörk snygg brud i lyxförpackning!!!:rofl: :cool:
:eek:BARA SKÄMTAR!!!!! Helt alldaglig person. Hoppas jag hinner svänga förbi Jag bor ju inte allt för långt från grevagården.:idea::bump::banana::bow:
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

*KL*

Roligt med en tråd där man ser hur alla westernryttare ser ut! :D

Detta är jag. Sjukt morgontrött.
dtyjfyj.jpg
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

När är Harvest??..och var?...har dålig koll:angel:

Vad då ? Lång eller kort i för hållande till vad? Jag passar fin fint till Shoni. And by the wy, tycker du jag e gullig. fniss:love: Du e kanske längst men ja e äldst:banana: om det kan va nått att hoja över.:rofl:
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Vad då ? Lång eller kort i för hållande till vad? Jag passar fin fint till Shoni. And by the wy, tycker du jag e gullig. fniss:love: Du e kanske längst men ja e äldst:banana: om det kan va nått att hoja över.:rofl:

:rofl:...Du och Shoni är suveräna ihop!!!...och klart du är gullig:D. Nej, jag hojar inte över åldern men tanken slår mig ibland. Blir nästan förvånad när jag stöter på häst- /ridintresserade i min ålder;)....är inte så himla vanligt, ju:angel:

Ja, jag hör till de längre (174 cm) men "so what" hästen är grov och rejäl och vi passar ihop vi med:D
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Jag måste ju också bidra!
Fast sen när ni väl träffar mig kommer ni inte känna igen mig.. Jag blir alltid bättre på kort än vad jag egentligen ser ut.. Sen att jag har lagt på mig lite kan ju ha med saken att göra:angel:

13725529.jpg
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

:rofl:...Du och Shoni är suveräna ihop!!!...och klart du är gullig:D. Nej, jag hojar inte över åldern men tanken slår mig ibland. Blir nästan förvånad när jag stöter på häst- /ridintresserade i min ålder;)....är inte så himla vanligt, ju:angel:

Ja, jag hör till de längre (174 cm) men "so what" hästen är grov och rejäl och vi passar ihop vi med:D

Haha Jag e 5 år äldre än du. Så känn dig pigg.:banana:
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

jag har ingen bild på mig...men jag ska nog ta kort på mig och lägga in på datan,om jag nu kan det...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Ja skulle osså lägga in bild på mig. de e int datorn de e fel på de e mig. e ni nyfikna kolla min mp. Där e vi Shoni o JA
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

ha ha trodde det samma!
Antagligen pga ditt användar namn och den rejäla kusen på din avatar!;)
inget illa ment!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
1 991
Senast: Anna
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera...
2
Svar
33
· Visningar
9 903
Senast: vallhund
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 383
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp