Bukefalos 28 år!

En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Ja, HUR kunde du bara tro någe annat??:rofl::rofl:

Vad är det för häst du håller i den grå med svart man och svans och svarta ben. De är sån fin färg. sålde en criollo med den färgen. Jag säger silverfärgad. Fint är det iallafall.
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Det är barnens 25 åriga connemara. Tyvärr så är hon JÄTTE tunn pga att hon hade fång i sommras. Jag vågar inte släppa henne på för mycket gräs än.
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

*haha* nja nä vi har bott grannar i 1 år och träffas då och då genom en kompis :D
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Jag känner igen dig med men jag vet inte vart ifrån. Bor du i Blekinge nu med? *Åke som funderar*

jajemensan, i karlshamn närmare bestämt faktiskt ^^ har ju dock kasat lite de senaste åren..

Själv då?

tusan får ju tom en känner igen känsla av vägen där du står å ryktar den däringa vitgrå hästen..
 
Senast ändrad:
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

jag trodde iaf att du var en kvinna, jag tänkte att hästen hette Åke :p
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Hästen heter Åke... Jag bor utanför Tidaholm. Du var inte med Lakrits på chappen? Jag och min dotter var där.
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Jag træffade Lakrits på Chappen det ær sant, kænde inte henne innan så vi kom inte dit tillsammans. Det var verkligen kul att få træffa folk från buke =)

Tror dock inte jag såg/træffade dig?

Ursækta det sena svaret, har inte vart aktid på buke på længe tyværr :/
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Har våndats länge.... Så mycket vackra och färgstarka personligheter det finns här.....

Nåja... med den här bilden sticker jag väl ut på mitt sätt.. Som bonus får ni med världens härligaste sambo :love:

14919090.jpg
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

:rofl::rofl: Seriöst.....sågs vi på chappen?
Gjorde vi det så ber jag så hemskt mycket om ursäkt men det minns inte jag..och jag var ändå i nyktert tillstånd den mesta tiden.
 
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

hehe ojdå, nej det gjorde vi verkligen inte :p :D

Jag menar ju hmmm *tænka tænk* FRISTAD?!?!? Tror jag iaf.. :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
1 998
Senast: Anna
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera...
2
Svar
33
· Visningar
9 921
Senast: vallhund
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 426
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp