Envis kattunge

När mina var små lärde jag dem att inte vara på borden, med ett NEJ och en vattenspruta ;)

En av katterna är väldit duktig och skulle aldrig komma på tanken att hoppa upp på bordet, en väldigt försiktig tass kan vara där o "fiska" ibland (allt för att få mattes uppmärksamhet så man får gå ut)
Den andra är lite busig, men hon hoppar isåfall upp på bordet, kollar lite och gå ner, gör egentligen inget... väldigt speciellt katt överlag de där :P
 

Liknande trådar

Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 723
Senast: Emine
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 639
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 572
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 994
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp