Bukefalos 28 år!

Era ”paranormala” upplevelser

Igår kom vi att prata om saker som händer i stallet och tidigare så har atmosfären varit väldigt spänd, stressad, hästarna har varit oroliga osv. Men sen när jag göra veckor tillbaka så har stämningen varit helt annorlunda - den är riktigt avslappnad. Hästarna är lugna och de som tidigare inte helt slappnat av kan numera lägga sig och sova länge. Så vi började fundera på vilka förändringar som skett och insåg att det var efter att sista hästen som flyttade - då var det lugnt. Hästarna som flyttade innan var mer explosiva/mycket energi medans den sista var en korsningsvalack som var rätt trevlig (hans ägare var också trevlig) men först efter det så har det varit lugnt.
Och efter vinkvällen så gick vi ut till bilen vid 00 och då var strålkastaren med rörelsesensor tänd (ingen var där) så vi kunde se vart vi gick.
Tidigare hade vi en tomte i stallet, som verkade försvinna ett tag men som nu kanske har kommit tillbaka 😊
 
Puttar upp en gammal tråd, men jag är så fundersam… Detta hände i morse vid utsläppet i stallet. (Det var första gången sonen tog ut våran nya häst, därför jag tog bilder öht då han ville visa mormor) Allt går hur bra som helst, sen plötsligt så är det som att det bara blir alldeles vitt i kameran? Jag tryckte av precis innan och fick det fångat på bild. Det var som att gå in i en vägg i en sekund och t.o.m hästen reagerade och stirrade och undrade vad det var?!

Det regnade inte, hade ingen blixt på kameran, och bilderna före och efter är det inga konstigheter alls på. Vad fan hände?! O_o:bag::rofl:

19A178ED-A439-485D-AB46-2A1BF56CCEDA.jpeg
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 827
Senast: Whoever
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 193
Senast: mars
·
Övr. Barn Pojken fyllde 5 år idag och vi hade släktingar över på kalas. Vi satt ute på altanen och skulle precis börja äta när hans faster får ett...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Pengy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • The Eras tour Stockholm
  • Vad läser du just nu?
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp