Bukefalos 28 år!

Erfarenhet av Dorunner?

L8P8

Trådstartare
Jag jobbar som ekonomikonsult och blev idag uppringd av Dorunner? Är det någon här som har anlitat dem för att få kunder till sitt företag? Vet inte om jag är så sugen på att betala in 10 000:-, för att bara ev. få några jobb. De säger att det finns gott om kunder (i mitt område och bransch 0,9 konsulter/uppdragsgivare), men om det inte funkar är det ganska mkt pengar att bli av med...
 
Jag har sett en annan företagare fått samma erbjudande, vet dock inte om det är samma företag som erbjudit.

Har aldrig skrattat så gott. Nej, jag hade hellre lagt de pengarna på annan typ av marknadsföring om jag velat ha fler kunder.
 
Jag anlitade Dorunner när jag skulle slipa golv och flyttstäda så för mig som konsument var det utmärkt. Jag fick in en massa offerter och kunde välja och vraka, supersmidigt!
 
Jag jobbar som ekonomikonsult och blev idag uppringd av Dorunner? Är det någon här som har anlitat dem för att få kunder till sitt företag? Vet inte om jag är så sugen på att betala in 10 000:-, för att bara ev. få några jobb. De säger att det finns gott om kunder (i mitt område och bransch 0,9 konsulter/uppdragsgivare), men om det inte funkar är det ganska mkt pengar att bli av med...

Jag brukar alltid kontra och säga att de kan få provision på förmedlade affärer istället och noll kronor i fast kostnad. Dvs säljer de åt mig så får de betalt, är de för jävla kassa på att dra in kunder får de ingenting. Det är sällan intressant för dem som inte är helt säkra på att de kommer att skapa affärer....

De kan ju blabba hur mycket som helst om hur bra deras sajt är - men tror de inte ens på det själva tänker inte jag ge dem pengar. Det är helt riskfritt för dem och de behöver inte prestera ett skit.