Bukefalos 28 år!

"Ett skript har stoppats..."

Riley

Trådstartare
Jag låter bilden tala för sig själv.
Mina enda frågor är: Varför i hela världen då, och vad gör jag åt det?

ADHDhelvete.jpg


När jag klickar bort rutan ser alltså sidan ut som under, alla bilder är borta (inklusive ikonerna i verktygsfältet), och ibland försvinner även delar av texten.
Det händer inte bara på Pixbox utan med jämna mellanrum på alla sidor, ibland alla samtidigt, ibland bara vissa.
 
Sv: "Ett skript har stoppats..."

Det är förresten bara i Firefox det blir så här, men eftersom jag hatar IE vill jag inte gärna byta webläsare.
Det hjälper inte heller att installera om FF.
 
Sv: "Ett skript har stoppats..."

Det engelska felmeddelandet verkar vara "A script on this page has been stopped due to a low memory condition" och komma från en bugg i Firefox, har tyvärr inte tid att läsa mer om problemet nu, men det finns en del om det via Google och Mozillas webbsiter.

Hursom, jag ser att du använder Adblock Plus, jag skulle testa att blocka infon som skickas till tradedoubler och annonserna i Flash först och se om det blir bättre :)
 
Sv: "Ett skript har stoppats..."

Ah, jag tänkte aldrig på att försöka Googla det på engelska. :o
Tack för båda tipsen, ska ta och kolla vad det står.

meodeo: Det gjorde tyvärr ingen skillnad.
 
Sv: "Ett skript har stoppats..."

Det var ju synd.
Kollade lite mer på din skärmdump och det står ju faktiskt "Hämtar data från track.adform.net" längst ner, du kanske ska AdBlocka track.adform.net och se om det händer nåt.
 
Sv: "Ett skript har stoppats..."

Varken det eller tipsen på Mozillas hemsida hjälpte. :( Bleh.
Jag har dessutom upptäckt ett mönster: Det verkar bara krångla på natten.
Det var samma visa runt 1-stråket föregående natt också, medan det fungerade normalt under hela dagen.
 
Sv: "Ett skript har stoppats..."

Rensa allting, om det det har något med minne att göra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 405
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 621
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp