Bukefalos 28 år!

Eurovision song contest 2023, FINALEN

Sorry för min svengengelska... Vi är tvingade att använda engelska skriftligt i jobbet trots svenskt företag
 
jag är så tråkig att jag inte äter något särskilt

Jag gillar för övrigt Moldaviens låt. Finns några mer, fast jag minns inte vilka. Även om det är många slätstrukna bidrag, varav merparten inte är med i finalen, så är min uppfattning att lägstanivån är högre än vanligt.
Och jag tycker att Loreens bidrag är ett framträdande som är långt utöver alla andra. Det är möjligen inte den bästa låten, men hon är ju makalös på att göra en performance av det hela. Jag är däremot inte något fan av Finland, tycker han ge obehagliga vibbar.
 
Idag fick pållan vila då det var stallstäd och fix i solskenet vilket ju tog några timmar✌️😊. Under tiden var älsklingen I stan och köpte ny takfläkt till sovrummet 😍 eftersom den andra gett upp och lite annat pyssel här hemma 😊. Sen passade vi på att grilla istället för lördagstacos när vädret var så bra, sååå gott 😋😍. Nu blir det att natta kaninerna 🥰.

Fel tråd? :rofl:
 
Här blir det ESC-mys med chips (västkust med vitlök, gräslök och chili, OLW dill och gräslök) choklad (marabou jordgubb) och lakrits 😍😊. Favvolåtarna ikväll är Tattoo 🇸🇪, Queen of Kings 🇧🇻 ,Blood and glitter 🇩🇪 Solo 🇵🇱 och Break a broken heart🇨🇾 i nämnd ordning
 
Polen känns som sådant jag väntar mig att höra och se när det är dags för Eurovision. Dags att tröstäta glass! De innan var ju bra, framförallt i jämförelse med det här.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 543
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 538
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp