Bukefalos 28 år!

Exteriör på islandshäst, version ?

Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

Tycker ni om Myrkva då.

Tyvärr så börja hon gå när jag tog kortet, svårt och ta bra kort när man är själv. :)
 
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

*KL*

vad säger ni om min gangster. Hon blev 3 nu i maj. Inget vidare bra kort men hoppas man kanske lite i alla fall.

 
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

Min lilla häst. Jag har haft henne sen hon föddes, men har aldrig egentligen fått veta vad någon annan tycker om hennes utseende. Nu är hon 4 och bilden togs för någon vecka sedan.

IMG_5112.jpg
 
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

Det kan vara vinkeln på kortet, men tycker på ngt vis att bekdelen ser lite liten ut om man jämför med bogpartiet. Lång rygg, men svårt då hästen står lite vinklad från kameran. Men tycker hon har fin resning på halsen, halsen ser ut att sitta på "rätt" ställe så att säga.
 
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

Jag tycker hon är jättevacker, precis som när hon var liten! :love:
Hur går det med henne? :laugh:

Krás har också vuxit en del...
32392088.jpg
 
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

Jag vill höra vad ni tycker om min förra foderhäst! Hade honom från den 2 oktober 2010 - 26 2011
Såhär såg han ut när han kom:
muni-frn_145912245.jpg

Såhär såg han ut när han for tillbaka:
dsc_0041_156852921.jpg

och han har fått lite mage under sommaren då alla hästar fick gå på ett stort sommarbete, men såhär såg han iaf ut före sommarbetet:
dsc_0019-copy_150643020.jpg

har ingen bild då han står stilla, bild från när han släpptes på sommarbete
dsc_0172-copy_150645677.jpg

e. Askur Från Håkansgården
ue. Mökkur
Han är en härlig individ som är sjukt rolig att rida, ingen läromästare, de är du som måste vara läromästaren som rider honom.
säg gärna vad ni tycker om hans exteriör! :)
 
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?

vad säger ni om min flicka då?
Hon är 1 år gammal =) Fina tjejen =)

32668362.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 219
Senast: lilstar
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: WBanna
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 866
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 235
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp