Bukefalos 28 år!

Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Du & ponnyn kan ju åka till psyket tillsammans? :D :rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Tagen på bar gärning..
pic-082_80519250.jpg


Ska jag bära dig?
pic-159_80519394.jpg


Jag vill också vara med på kort!
pic-151_80519514.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

nja tyckte det var kul med att sadeln ser ut att sitta på svansen o han har ingen hov i marken.. den kanske ej va så rolig men men :p
man måste nog vara med irl för att förstå det roliga i bilden.. tog den igår o jag skrattade jätte mkt då jag fotade honom.. han hade såna vårkänslor :D
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Skrattar så jag gråter åt en del bilder i den här tråden :rofl:

Mina bidrag:


Blää, deras rumpor luktar gammal skit!

24herk2.jpg



Det perfekta gömstället - bakom shirehästen!

24oron.jpg



Jäkla brorsan, JAG skulle ju stå längst fram!!!

grjajul.jpg



...och så en som är visad tidigare, men så fiin (tack FeatherCloud för att du var så påpasslig med kameran :bow:)

Hoppa över en GRÖN bom? Never ever :eek:

tvarnit.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*KL*

Tog med mobilen på dataskärmen (för den datorn som bilderna är på haka upp sig) :p får lägga in dom riktiga sen ;):D



:rofl:

denna e ju bara för klockren, riktigt rolig. vart fotade du den? skrattar så att jag gråter, promise! :D :rofl:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

kl
vet inte om den här är extremt rolig, men det är definitivt inget vackert foto :D den enda som ser normal ut är lilla tjejen i täten :)

100_0441.jpg
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Det måste väll va haflingerns eftersom man ser den andras bruna man sticka upp bakom öronen, annars hade huvudet verkligen kunnat tillhöra vilken som! Häftig bild ;)

Det stämmer bra det. :)
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

kl

Inte alls lika rolig som många andras här i tråden, har verkligen skrattat i mellanåt.

Våga inte röra mig! ´gosig häst´...

 
Senast ändrad:
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Tack tack + alla ni andra också som skrivit ;)

Joo min häst ser ut sådär ;) Nee han hade precis rullat sig och jag fotade precis när han skakade på sig och så där blev resultatet :D :angel:
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Nu så har äntligen min externa hårddisk samarbetat med mig :D Så nu får ni se bilderna i mindre orginal och i en liten bildserie ;)






 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Shettis i tacklarstil
Grabb080529_1.jpg
[/IMG]

Munkorg = svältdöd
Lilly3_080624.jpg
[/IMG]

...ack ja...
20726913.jpg
[/IMG]
 
Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Nu så har äntligen min externa hårddisk samarbetat med mig :D Så nu får ni se bilderna i mindre orginal och i en liten bildserie ;)
QUOTE]


Ammmeeeeeen,, dessa e ju bara för klockrena :D :rofl: håller på att kissa på mig då jag ser bild Nr 3,5 och 6 :D hahahahahahah HAAHAHHAHAAH :banana:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 114
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 543
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 471
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp